Breaking News

עדכון חודשי | פברואר 2017

חודש פבואר הסתיים במגמה חיובית במרבית מדדי המניות בארץ ובחו"ל מלבד מדד המניות הקטנות בשוק המקומי שסיים בירידה, שוקי המניות בחו"ל הציגו חודש חיובי שהשוק האמריקאי בולט לטובה.
מדדי אגרות החוב בארץ ננעלו ללא שינוי מהותי החודש.

בחודש פבואר הוציאה הבורסה לדרך את השלב הראשון ברפורמת המדדים שהיא מובילה בתקווה לעורר ולהגדיל את מחזורי המסחר בבורסה. את המהלך הזה מקווה הבורסה להשיג באמצעות הרחבת המדדים הקיימים, יצירת מדדים חדשים, ושינוי המשקלות המקסימליים של החברות השונות בתוך המדדים.
בעקבות הרפורמה אציג מדי חודש את מדד ת"א 35, ת"א 135 ומדד ת"א צמיחה במקום ת"א 25, ת"א 100 ומדד מניות היתר.

ריבית בנק ישראל לא השתנתה החודש, מדד המחירים לצרכן ירד בינואר וניתן לראות שמגמת המדדים הנמוכים נמשכת בתחילת 2017.
הדולר בולט בחולשתו לעומת השקל ומתחילת השנה נחלש ב5%.

להלן מספר מדדים לעיונכם:

תמונה מוטבעת 1

עדכונים חשובים:

1.מסלקה ביטוחית- בימים אלו נשלחו אליכם הודעות לגבי אפשרות סירוב למסירת פרטי הביטוח שלכם למשרד באוצר, הודעות אלו נשלחו בעקבות מהלך של משרד האוצר להקים את המסלקה הביטוחית, לאחר שתוקם המסלקה יהיה ניתן לקבל דוח מסודר על כל הביטוחים שקיימים בכל החברות, זהו מהלך מבורך ע"פ דעתי שייצור שקיפות לכל עמית בדומה למסלקה הפנסיונית ואני ממליץ לא לסרב.

2.עונת הדוחות- דוחות שנתיים ישלחו מחברות הביטוח והגמל בחודשים מרץ-אפריל, כמו בכל שנה אני ממליץ לעבור על הדוחות ולבדוק שהנתונים תקינים כגון: הפקדות, מסלולים, דמי ניהול ועוד
חשוב לדעת שגם בעלי פנסיה חייבת יכולים לקבל החזרי מס בגין שנים קודמות במידה והפקידו לקופת גמל במעמד עצמאי, תיקון 190 ועוד.
בכל שאלה מוזמנים/ות לפנות אליי

3.ביטוח סיעודי- נושא הסיעודי היה בכותרות בשבועות האחרונים, המלצתי הכללית בנושא היא לוודא שיש ביטוח סיעודי דרך קופת החולים, הביטוח הסיעודי בקופות החולים הוא במתכונת זהה ונותן פיצוי כספי ל5 שנים הראשונות (מלבד מקרה תאונת עבודה/דרכים), לביטוח הסיעודי בקופת חולים ניתן לבצע השלמה פרטית ללא חריג מתאונה והשלמת פיצוי לכל החיים.
ההמלצה להצטרף לביטוח סיעוד פרטי היא גם בגילאים מוקדמים היות והעלות יותר נמוכה ומתקבעת לכל החיים.

4.תכנון הפרישה והטבות מס לגילאי 50 ומעלה- בשנים האחרונות חלו שינויים רבים ומוצרים חדשים נפתחו, כיום לבני ה50 ומעלה יש מגוון מוצרים והטבות מיסוי שניתן ליהנות מהם.
מצורפת טבלה מרכזת של מוצרי השקעה קיימים, שילוב נכון שלהם והתאמה אישית יכול לתת להגדיל את הפנסיה החודשית, להקטין את תשלום מס רווחי הון, לקבל החזרי מס הכנסה ועוד.
תכנון הפרישה מומלץ מספר שנים לפני המועד על מנת לקבל תמונה ראשונית לפני הפנסיה ובמידת הצורך לבצע שינויים והתאמות שיכולים להגדיל את הפנסיה החודשית ו/או החיסכון ההוני.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About יוני דניאל

יוני דניאל-צדיק סוכן פיננסי-פנסיוני מתמחה בגילאי 50+ העוסק בפעילות המתמקדת בהבנת תיק הלקוח על כל מוצריו (קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים, ביטוחי בריאות ועוד..)

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …