Breaking News

גרמניה קוראת לישראלים

גינגי פרידמן
ישראלים צעירים יקרים, העם הגרמני קורא לכם. שובו הביתה. אנחנו בני הדור השלישי בגרמניה איננו אחראים למעשי אבות אבותינו ובכל מקרה שילמנו לכם כסף רב כדי לכפר על עוונותיהם. אנא סלחו לנו ושכחו לנו. דור חדש קם בגרמניה: גאה, ליברלי ואוהב ישראלים (את היהודים אנחנו אוהבים פחות, אבל אתם הרי לא יהודים אתם ישראלים) אנחנו צריכים אתכם כדי לחזק את כלכלתנו, אנחנו צריכים את החדשנות שלכם כדי לקדם את התעשיה שלנו, אנחנו צריכים את חוכמתכם כדי לחזק את האקדמיה שלנו, אנחנו צריכים את היצירתיות שלכם כדי להעשיר את חיי הרוח שלנו, המשק שלנו משווע ליזמות המפורסמת שלכם ומוסדות המחקר שלנו זקוקים לידע שלכם. רק כדי להפגין עד כמה אנחנו באמת רוצים בכם אנחנו מוכנים להבטיח לכם חיי נוחות ורווחה. נציף אתכם בהצעות עבודה מפתות, תשתכרו פי שלוש וארבע ממה שאתם משתכרים בישראל ולא ניקח לכם את רוב משכורותיכם במיסים. תוכלו לרכוש דירה בת השגה במרכז ברלין ותעבדו הרבה פחות שעות. כידוע לכם אנחנו בגרמניה עובדים כדי לחיות ולא הפוך. בשעה חמש וחצי תוכלו כבר לעזוב את מקומות העבודה שלכם ולהירגע במרתפי הבירה הידועים שלנו, שעה שמלצריות בלונדיניות דשנות תגשנה לכם קנקני בירה ענקיים והשירה מסביבכם תגאה ותשתלהב. אחרי שניים או שלושה ליטרים הגונים של בירה גרמנית טובה תוכלו להגיע הביתה, לבלות זמן איכות עם בני/ות זוגכם ועם הילדים המאושרים שלכם . סביב לשולחן ארוחת הערב העשירה תוכלו לרכל ולרחם על חבריכם האומללים שנשארו בישראל. אם תיחשפו, פה ושם, לגילויי אנטישמיות, קחו את זה בקלות, גזענים חשוכים קיימים בכל מקום, לא?. אם תיתקלו במוסלמים עוינים, אל תתרגשו, איך אומרים אצלכם "כלב נובח לא נושך" בכל מקרה, אלה הם הקומץ. מרבית המוסלמים בגרמניה הם שוחרי שלום ואוהבי ישראל.
כשתצאו ממסע הקניות השבועי בסופרמרקט לא תרגישו כאילו שלא נשאר לכם כסף לגמור את השבוע. סליכם יהיו מלאים בכל טוב וכיסיכם לא יהיו מרוקנים. בהתחלה, אמנם, יהיה לכם קצת קשה עם השפה המקומית אבל אל דאגה אנחנו נשלח אתכם לאולפן ותלמדו מהר. גרמנית היא שפה קלה. ביחוד אם אתם יודעים יידיש מהבית. אם תתגעגעו לחברים ולמשפחה זה גם לא נורא, בשביל מה המציאו את הסקייפ? אתם תגלו מיד עם הגיעכם שהעם הגרמני מכניס אורחים, אתם תתקבלו ברצון בחברה, שכניכם יחבקו אתכם ויכניסו אתכם לבתיהם ואין שום סיכוי בעולם שאי פעם, אי מישהו, יגיד לכם להסתלק או חו"ח גרוע מזה. אחרי הכול אתם שבים לארץ אבותיכם. הארץ שמשפחותיכם גדלו ושגשגו בה. אתם ממשיכי דרכם הלגיטימיים. הילדים שלכם יתערו במהרה בסביבתם, גרמנית תהיה שפתם והתרבות הגרמנית תהיה תרבותם. דא עקא, בלונדיניים תכולי עיניים הם כבר לא יהיו.
ישראלים צעירים יקרים, מה לכם ממלחמות חסרות הכרעה, מדם יזע ודמעות בארץ המזרח תיכונית, שכוחת האל שאבותיכם איוו להם למפלט. אנחנו חיים בזמנים אחרים, אנחנו חיים בעולם הגלובלי, לטריטוריה אין יותר חשיבות. בואו אלינו בהמוניכם. כל מי שיבוא בשנה הקרובה ישתתף במבצע "מילקי בשקל-לכל השנה" מהרו פן תאחרו.
מאת: הוועד הלאומי להשבחת גרמניה
הערה: קריאה זאת מופנית לישראלים ממוצא אירופאי. מזרחיים, כהי עור יש לנו די והותר, תודה רבה.
הכותב הוא מנכ"ל ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום השיווק והתקשורת

פורסם באייס ב-13.10.14

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About גינגי פרידמן

גינגי פרידמן נמנה עם האבות המייסדים של הפרסום המודרני בארץ. הישראלי הראשון שלמד פרסום באקדמיה (Watford College) הקים את משרד הפרסום ADMARK בשנת 1976. המשרד היה אחראי לפריצות דרך חשובות בענף ונחשב למשרד ייחודי ומשפיע. בשנת 2001 הקים את חברת ההשמה ADMAN המתמחה בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. כמו כן, הוא מרצה מבוקש במכללות ובגופים וארגונים שונים. משמש כיועץ לחברות ולפרטיים. הגיש את תכנית הראיונות "שיחות מהביצה" ובעל טורים בדה מרקר, YNET, אותות, ICE ומזבלה. גינגי כתב 5 רומנים ו-2 ספרי הגיגים פילוסופיים על השפה העברית.

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …