Breaking News

פנינה רוזנבלום, הגדולה מכולן

פנינה רוזנבלום דחתה את ההזמנה שהפנה אליה האיגוד הישראלי ליחס"צ ולדוברות, להשתתף בחבר השופטים של תחרות האריה השואג.
הנימוק: היא עסוקה מדי.
(אם אינני טועה, הידיעה הזאת "הודלפה" באדיבות פנינה רוזנבלום)
כך, בצעד אחד פשוט היא העמידה את הנהלת האיגוד ככלי ריק ועשתה לעצמה (שוב) יחסי ציבור מעולים.
אינני יודע מה עלה בדעתם של אנשי האיגוד שהחליטו להזמין את פנינה להימנות עם חבר השופטים. האם הם סברו שהיא עומדת בשורה (מקצועית) אחת עם עמוס שפירא,
שמואל ורשבסקי, אלי גידור וחבריהם? או שמא זה היה אקט טהור של יחסי ציבור, להזמין את פנינה כ"קישוט" לתחרות?
אחרי הכל, למרות שהצלחתה היא כולה פרי של מסע יחס"צ , עצמאי, מהדרגה הראשונה, היא איננה אוטוריטה בתחום, היא לא נחשבת לבת סמכא בקרב אנשי המקצוע, אז מה לה ולשיפוט מקצועי? אדרבא אני כלל לא בטוח שהשתתפותה היתה מוסיפה לעוצמת השאגה או למשקל הפרס. יכול מאוד להיות שהיתה הופכת את כל התחרות לקוריוז יחס"צני ותו לא.
אבל פנינה, כנראה, חכמה יותר מכל מנהלי האיגוד, גם יחד. היא מבינה שמקומה לא יכירנה שם. היא קלטה, בחושיה המחודדים, שכל מטרת הזמנתה היתה להתהדר בשמה והעדיפה לא לקחת חלק בפארסה הזאת, היא פשוט "עסוקה מדי".
היא אמנם, פנויה להופעה בכל תוכנית אירוח טריויאלית בטלויזיה או במתנ"ס בשדרות או בנתיבות אבל היא "עסוקה מדי" כדי לשפוט בתחרות האריה השואג. כי, מי כמוה יודעת, שתוכניות הטלויזיה ,הראיונות בפריפריה ומרכז הליכוד, הם מקומה הטבעי.
שם היא נחשפת בפני הקהלים הטבעיים שלה ושם היא קוטפת את מירב הפירות. משם היא צמחה ושם היא פורחת. שם הוא ביתה.
היא יודעת היטב שהמגרש של חבר השופטים של תחרות האריה השואג איננו המגרש הביתי שלה. במגרש הזה, היא תרגיש כזרה בין זרים ושום תועלת לא תצמח לה מזה. פנינה, כנראה, ניחנה באותה יכולת נדירה, שגם ביבי נתניהו ניחן בה והיא יכולת ההתמקדות המוחלטת בקהל המטרה. מי שלא נמנה עם קהל המטרה, לא נספר. זהו חוק יסוד בשיווק שמעטים בלבד, יודעים גם ליישם אותו.
היכולת להגיד לא להזמנות תקשורתיות שאינן מתאימות לך, ראויה להערכה רבה. או כמו שכבר אמרו חז"לינו זכרם לברכה "דע את מקומך" יותר מדי פעמים, אנחנו רואים אנשים שלא מכירים את הכלל החשוב הזה או מעדיפים להתעלם ממנו ומוצאים את עצמם בחברה ובסיטואציות מאוד מביכות אך ורק בגלל שלא השכילו לעמוד בפני הפיתוי ולדחות את ההזמנות שהם קיבלו להשתתף בפורומים, בתוכניות אירוח או בראיונות שלא התאימו להם.
לא הייתי מאמין שאגיע ליום הזה אבל אני מסיר את הכובע בפני פנינה רוזנבלום, אשפית יחסי הציבור העצמיים. נ.ב אחרי סירובה של פנינה, יכול האיגוד להזמין את מורן אייזנשטיין ,את אורלי ווינרמן או את רוחמה אברהם. שלושתן מבינות משהו ביחסי ציבור, שלושתן נראות טוב והן אפילו בלונדיניות. לא אלמן ישראל.

הכותב הוא מנכ"ל ADMAN
החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום השיווק והתקשורת.

פורסם ב-YNET ב-25.4.05

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About גינגי פרידמן

גינגי פרידמן נמנה עם האבות המייסדים של הפרסום המודרני בארץ. הישראלי הראשון שלמד פרסום באקדמיה (Watford College) הקים את משרד הפרסום ADMARK בשנת 1976. המשרד היה אחראי לפריצות דרך חשובות בענף ונחשב למשרד ייחודי ומשפיע. בשנת 2001 הקים את חברת ההשמה ADMAN המתמחה בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. כמו כן, הוא מרצה מבוקש במכללות ובגופים וארגונים שונים. משמש כיועץ לחברות ולפרטיים. הגיש את תכנית הראיונות "שיחות מהביצה" ובעל טורים בדה מרקר, YNET, אותות, ICE ומזבלה. גינגי כתב 5 רומנים ו-2 ספרי הגיגים פילוסופיים על השפה העברית.

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …