Breaking News

השכל הישר ניצח

אפתח בגילוי נאות, בדרך כלל אין לי כבוד רב לבתי המשפט שלנו,

מסיבות רבות, שלא זה המקום לפרטן, אבל אציין רק שתיים שהן רלוונטיות לנושא.

האחת היא שבמקרים רבים מדי השופטים נתפסים באות הכתובה במקום לפנות לשכל הישר והשנייה שכמעט תמיד הם חסרי חוש הומור. וללא חוש הומור חיינו יכולים להיות עגומים מאוד.

הפעם, ברצוני להיאחז בהזדמנות הנדירה שנפלה לידי להחמיא לבית המשפט ובעיקר לכבוד השופט יעקב שינמן. וכל זאת בזכות העובדה שהעדיף להפעיל את השכל הישר ואת חוש ההומור כדי לזרוק החוצה את תביעתה

הקנטרנית שלא לומר ארכאית של התאחדות סוכני הביטוח נגד חברת הביטוח הישיר 9 מיליון.

התובעים טענו שהתשדיר של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, מעליב אותם ופוגע במשלח ידם.

כבוד השופט שינמן לימד את התובעים פרק בהילכות הומור והשיב את פניהם ריקם.

אני שמח, על הפסיקה, כי באופן די מפתיע במקום להיתפס בטיעונים לגליסטיים מפולפלים,

השופט נאחז בשכל הישר ואישר את צדקת קיומו של ההומור הבריא

ואף צייד אותו בגושפנקא חוקית.

האמת היא שסוכני הביטוח מקיימים, כבר שנים רבות, קרב מאסף נגד חברות הביטוח הישיר

המאיימות לנשל אותם ממטה לחמם והם אצים רצים להגיש תביעות נגד חברות הביטוח הישיר בכל הזדמנות הנקרית בדרכם. הבעיה שלהם שאינם מבינים שהם מנהלים קרב אבוד.

הם מזכירים לי את מנהל החשבונות שלי, בעבר הרחוק, שסירב בתוקף להתמחשב והוא דבק בעבודה הידנית שלו עם המחשבון והעפרון עד שמצא עצמו מובטל מעבודה.

או את מנהל הקריאייטיב שלי, בזמנו, שסירב להתמחשב כי "היה קשור לריח הדבק והלטרסטים" כדבריו. למזלו, הוא נכנע לקידמה, בדקה התשעים.

התמחשב והפך לאשף העיצוב הממוחשב.

מה שהתאחדות סוכני הביטוח צריכה זה לא עורך דין כי אם יועץ אסטרטגי שיסביר להם שבקרב על הביטוח האלמנטרי של השוק הפרטי, הם הפסידו ובמקום לנהל מלחמות אבודות מוטב להם שיתרכזו בפיתוח העסקים בהם יש להם יתרון מובהק על פני חברות הביטוח הישיר. ויש שם כר נרחב לפעולה.

ואם הם גם יעזו להכניס את ידם לכיס, תוכל התאחדות סוכני הביטוח לקיים מסעות פרסום אפקטיביים, להדגשת יתרונותיהם וחשיבות השימוש בשירותיהם המקצועיים.

עידן סוכני הביטוח לא חלף כמו שעידן סוכני הנסיעות לא חלף, הוא רק שינה צורה וכמו בתחומים רבים אחרים מי שידע להתאים את עצמו לרוח הזמן, ימשיך לשגשג ומי שלא, לא.

ועצה אחרונה.: הומור בריא הוא תמיד בריא.

נ.ב

כה לחי לפרסום גליקמן נטלר סמסונוב על הפרסום המבריק והמצחיק.

הכותב הוא מנכ"ל ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.

פורסם באייס ב-28.3.11

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About גינגי פרידמן

גינגי פרידמן נמנה עם האבות המייסדים של הפרסום המודרני בארץ. הישראלי הראשון שלמד פרסום באקדמיה (Watford College) הקים את משרד הפרסום ADMARK בשנת 1976. המשרד היה אחראי לפריצות דרך חשובות בענף ונחשב למשרד ייחודי ומשפיע. בשנת 2001 הקים את חברת ההשמה ADMAN המתמחה בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. כמו כן, הוא מרצה מבוקש במכללות ובגופים וארגונים שונים. משמש כיועץ לחברות ולפרטיים. הגיש את תכנית הראיונות "שיחות מהביצה" ובעל טורים בדה מרקר, YNET, אותות, ICE ומזבלה. גינגי כתב 5 רומנים ו-2 ספרי הגיגים פילוסופיים על השפה העברית.

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …