Breaking News

מי צריך בכלל רואה חשבון לעסק?

לפתוח עסק ולנהל אותו זו מטלה לא פשוטה. אך רבים חולמים על עסק משלהם ומוכנים לעשות הרבה בשביל להגשים את החלום. עסק הוא לא רק פרנסה אלא ביטוי אישי ומנוף להצלחה, אך לצערנו חלק לא מבוטל מהעסקים השונים שנפתחים בכל תחום שהוא לא שורדים את השנה הראשונה ואם הם שורדים את השנה הראשונה הם נופלים לאחר שנים בודדות. הבעיה העיקרית של עסקים וזו שגורמת להם ליפול היא ניהול לא נכון של תזרים המזומנים שלהם, ובדיוק בשביל זה יש רואה חשבון. ראיית חשבון מקצועית ומעקב אחר ההתנהלות יכולים להגדיל משמעותית את הסיכויים להצליח.

מה עושה רואה החשבון?

ליווי עסקים על ידי רואה חשבון הוא קריטי להצלחתו של עסק. רואה החשבון יכול לייעץ לגבי הלוואות מדינה והלוואות אחרות, והוא זה שנותן ייעוץ פיננסי, ייעוץ מס וכל מה שמסביב. הוא עוקב אחר ההתנהלות של העסק ורואה מהן ההוצאות ומהן ההכנסות, ועם ייעוץ נכון הוא ימנע נפילה. בין אם מדובר על רואה חשבון בנתניה, רואה חשבון ברמת השרון או בכל מקום אחר בארץ, חשוב לבחור אחד עם ניסיון בהתאם לגודלו של העסק, אך גם אחד שיוכל לסייע גם אם העסק יגדל והוא יודע לספק גם ייעוץ פיננסי לחברות ולעסקים גדולים.

מאזן רווח והפסד

מעקב אחר ההוצאות וההכנסות של העסק זה בעיקר מאזן רווח הפסד שעושים בכל תקופה. במאזן הזה כלולים כל ההוצאות וההכנסות של העסק וממנו מסיקים מסקנות. הדו"ח הינו מפורט וניתן להבין ממנו מהן ההוצאות של עסק ואיפה אפשר לקצץ אותן, ומהן ההכנסות של העסק ואיך ניתן להגדיל אותן. אם לדוגמא תחום מסויים בעסק מביא הכנסות מועטות הדו"ח הזה יפרט אותן ויגרום לבעלי העסק לשקול לנטוש את התחום הזה ולהשקיע בכיוונים רווחיים יותר.

בקרה על עבודתם של מנהלי החשבונות

הנהלת חשבונות לחברות היא משהו שבשגרה. יש לא מעט חברות שמעסיקות מנהלי חשבונות באופן קבוע אלו שעושים כל הזמן את הדו"חות הללו ועוקבים אחר מאזן העסק. אך חלק לא מבוטל מאותן החברות גם שוכרים שירותי ראיית חשבון, וזה מבקר את מנהלי החשבונות מלמעלה. הוא עובר על הדוחות שהם מפיקים, מתקן אותם ובאופן כללי רואה עד כמה הדו"חות הללו מקצועיים, עושה כתיבת תוכנית עסקית אם צריך ועוד דברים רבים נוספים. הנהלת חשבונות לעסקים היא דבר חשוב אך חשוב עוד יותר שיהיה מישהו חיצוני שיבקר את העבודה הזו ויסייע לעסק לגדול ולהתפתח.

איך בוחרים רואה חשבון?

רואה חשבון לעסק צריך לבחור בדיוק כמו שבוחרים עובד. צריך לראיין אותו, להבין כמה ניסיון יש לו באופן כללי וכמה ניסיון יש לו בעסקים דומים, איפה הוא עבד בעבר והאם יש עליו המלצות. בסופו של דבר הוא יכול להכריע בין עסק מצליח לעסק שעומד ליפול, וכדאי מאוד להקשיב לעצות שלו ולמה שהוא אומר. אם אתם מתכננים להעסיק רואה חשבון רק בשביל הדו"חות למע"מ ולמס הכנסה ולא מתכוונים להקשיב לעצות שלו, חבל על הזמן שלכם. אתם חייבים להבין שהוא חלק בלתי נפרד מהעסק ומההצלחה שלו.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About וובסל אתרים שיווק פירסום קידום דיגיטלי אלי רחימי

WebCell מתמחה בייעוץ ותכנון אסטרטגי של תקציב השיווק הדיגיטלי ובישום טקטי רב ערוצי גמיש וכל זאת תחת קורת גג אחת. השירותים שלנו מתאפיינים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". התוצאה – הגדלת החשיפה של המותג ומוצרי הלקוח ויצירת מנגנוני לידים איכותיים! WebCell מציעה שירותי פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט בעלי חווית משתמש ברמה גבוהה, במטרה לאפשר העברת המסר, השירותים והאיכויות של הלקוח בצורה ברורה וחדה לגולש המזדמן ולמשתמשים הקבועים באתר. WebCell מציעה חבילת שרותי פרסום וחשיפה מתקדמים, שיביאו להגברה משמעותית של תנועת גולשים ממוקדים ומכווני מטרה לאתר החברה \ מייזם. WebCell פיתחה במשך השנים מתודולוגיות עבודה מוכחות התומכות ביעדים אלו. WebCell פועלת בשיטות עבודה חדשניות – מוטה תוצאות הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום החיפוש בשוק המקומי והבינלאומי. בשורה התחתונה – אנו נביא את קהל היעד האיכותי לאתר שלך, שתמכור ותתפרסם יותר!

Check Also

יונה יהב ראש העיר חיפה, פרופ אבי קרסיק שותף בקרן גואנזו ישראל, דן שוורצמן מנכל מיינדאפ, מר zhou יו"ר המחוז הסיני, קרל יאנג מנכל החממה.

שיתוף פעולה ראשון בישראל לחממת מדעי החיים בגוואנגז'ו

חממת מדעי החיים בגוואנגז'ו, שהוקמה לאחרונה על-ידי הקבוצה הישראלית בראשות ד"ר שוקי גלייטמן, הודיעה היום …

מוצרי פרסום ושיווק

מוצרי פרסום ושיווק ייעודיים לאוהבי הרכבים

חלק מהעובדים שלכם אוהבים רכבים, ואתם רוצים להפתיע אותם עם מוצרי פרסום ושיווק שיוכלו לעשות …