Breaking News

בדרך לשיפוץ הבית מתקינים מערכת חימום תת רצפתי

בשעה טובה החלטתם לשפץ את הבית? סביר להניח שעברתם מסע ארוך של שכנועים עד שהגעתם לארץ המובטחת והחלטתם לשפר משמעותית את איכות החיים שלכם. זה הזמן לחשוב ביחד מה כדאי לשפץ ועל מה אנחנו רוצים לשים את הדגש. כאן חשוב לבחור היטב ולשים לב לא רק להעדפות האישיות שלנו אלא להשתדל לייעל ככל שניתן את תהליך השיפוץ. כך למשל אם החלטנו להחליף את ריצוף הבית זו בהחלט הזדמנות לעשות עוד כמה פעולות שקשורות בריצוף עצמו.

מה הולך עם הריצוף?

אחת ההחלטות שנוכל לקחת משל היא לבחור בין ריצוף קרמי, דק או אחרים. החלטה כזו תשפיע לא רק על מראה הבית אלא גם על איכות החיים והתחושה הכללית. ריצוף דק נתפס כחמים יותר ומתאים לבתים שבהם האווירה היא כפרית יותר. דק יתאים גם לחדרי הילדים והשינה אך לא בהכרח לסלון הבית. היבט נוסף שכדאי לחשוב עליו בעת החלפת הריצוף של הבית הוא חימום תת רצפתי חשמלי.

מה יותר יעיל?

אמצעי החימום המוכרים כיום כמו רדיאטור או תנורים למיניהם, ואין זה משנה אם מדובר על גז או חשמל טומנים בחובם לא מעט סכנות. חוטי חשמל וכבלים שמסתובבים בכל חלקי הבית, צינורות גז, גופי חימום ועוד כהנה וכהנה סכנות אורבות לכל מי שמשתמש באמצעי החימום הללו. מה גם שאיכות החימום שלהם אינה טובה דיה ובמרבית המקרים כדי להרגיש את החום נצטרך לשבת בסמוך לתנור או לרדיאטור.

איכות ובטיחות

בדיוק בנקודה זו באה מערכת חימום תת רצפתי ומציעה לנו שיטת חימום יעילה וטובה שמפיצה בקלות את החום בכל חלקי הבית. החום שמופק מהרצפה עולה מעלה באופן טבעי ומחמם את כל הבית בתוך זמן קצר ובעלות נמוכה באופן יחסי לשאר מערכות החימום הקיימות. מעבר לנושא הבטיחותי לא ניתן להתעלם מהאיכות העיצובית של חימום הבית מבלי להצטייד בתנורים גדולים שמכערים את המרחב הביתי.

מה אומרות הדודות?

אם בשיפוץ הבית עסקינן הרי שזו הזדמנות להיפרד לשלום מהתנורים הגדולים ומאמצעי החימום המגושמים וליהנות חום שמגיע ישירות מהרצפה. כמאמר הדודות, רגליים חמות זה הכי חשוב? חימום תת רצפתי חשמלי מבטיח לנו חום נעים ויעיל בכל חלקי הבית. עם מערכת חימום תת רצפתי אין חשש שמא הילדים יתקררו או התינוקות הרכים שזוחלים על הרצפה יחלו כתוצאה מהמפגש עם הרצפה הקרה. החום שבוע מהרצפה שומר על בטיחות הילדים ועל טמפרטורה נכונה ומאוזנת ומאפשר להם לשחק בהנאה.

מעבר לכל אלו לא ניתן להתעלם מהחיסכון בחשמל, מה שמאפשר לכם ליהנות מבית חמים וגם לצמצם את השימוש במקורות אנרגיה מזהמים ומתכלים כמו חשמל. שיפוץ הבית טומן בחובו לא מעט אפשרויות וחשוב למקד את השיפוץ באופן היעיל ביותר. אם כבר החלטתם להחליף את הריצוף חשבו ברצינות על שיפור איכות החיים עם התקנת מערכת חימום תת רצפתי.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About עופר

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …