Breaking News

ממש כמו גדולים – אופניים לילדים

כיום בעידן בן הטכנולוגיה שואבת אותנו בקצב מסחרר, וילדים קטנים יודעים לשלוט במכשירים החכמים באופן מרשים- זה רק מתבקש להציע להם חלופה אלטרנטיבית, חלופה שתוציא אותם החוצה לגינה לפגוש את חברי השכונה, להזיז את הגוף ולפתח יכולות חשובות כגון קורדינציה והתמדה- וכאן אופניים לילדים נכנסים לתמונה. אופניים לילדים מהווים שילוב מנצח בין משחק לבין פעילות ספורטיבית, בין למידה לבין תחושת עצמאות. על כן כה חשוב לשלב אופניים כפעילות אחר הצהריים, כאשר ניתן להחליט ששולחים את הילדים שירכבו ביחד עם  חברים, ולחלופין ניתן להוות דוגמה אישית ולצאת לזמן איכות- לצאת לרכיבה משפחתית משותפת.

פעילות ליום שבת

מי מאתנו לא מכיר את ההתלבטות הקבועה: יום שבת מגיע, כך שמצד אחד מבקשים להישאר בבית וליהנות עם קפה ועיתון, אך מצד שני אינכם לבד ומדובר בהזדמנות לקחת את הילדים לטיול בטבע. כאשר מכניסים למשוואה פרמטר כגון אופניים לילד, ניתן להתרגש מטיול מעט שונה, ולו כיוון שאז ניתן להעמיס כמה זוגות אופניים על הרכב ולהגיע לנקודה בה ניתן לרדת ולרכב ביחד לצד נחל, שדה תפוזים, שדרת עצים וכדומה- כך שללא ספק מדובר בפעילות נעימה, אך מצד שני גם מדובר על פעילות מאמצת. מכאן שתחזרו הביתה, גם הילדים ישמחו ללכת לישון צהריים.

חשיבות תחושת הביטחון

עם העובדה שיש לחבר בין אופניים לבין ילדים קטנים אין שום ויכוח, אך כן נשאלת השאלה באיזה גיל יהיה זה נכון לחשוף אותם לאופניים, כך שהחוויה לא תוגדר ככישלון, ולו כי הילדים נבהלו מחוסר השליטה ונפלו יותר מדי פעמים, ועל כן החליטו שאופניים זה אולי נחמד, אך לא עבורם. ובכן נציין שכבר מגיל שנתיים ניתן להתאים לילד אופניים, אך כמובן שיש לוודא שהם מותאמים לגיל ולגובה ואף מגיעים פדלים, או לחלופין ללא פדלים, אך מלמדים שיווי משקל (אופניים שדוחפים ע"י כפות הרגליים), כך שניתן ליהנות מתחושת ביטחון התחלתית.

הקשר שבין משקל לשליטה

עוד טיפ עבור רכישה ראשונה של אופניים, נוגע למשקל. כיום ניתן למצוא אופניים עשויים מאלומיניום, כך שהמשקל נחשב ליחסית קל. חשוב להבין שככול שאופניים שוקלים פחות, כך תחושת השליטה של הילד יותר גדולה, ועל כן למרות שאופניים מאלומיניום נחשבים ליותר יקרים, מדובר בהשקעה חכמה. עם זאת, אם ההוצאה גבוהה ממה שציפיתם, יש לחפש את האופציה הבאה שיותר קלה, ושעליה כן ניתן לשלם את הסכום המבוקש.

התאמה לנתוני הילד

מבחינת גדלים נציין שכיום ניתן למצוא טבלאות שמציגות את היחס הרצוי בין נתוני הילד לבין אופניים לילד. עם זאת כל עוד מגיעים לחנות מקצועית, ניתן לסמוך על המוכר שייבצע התאמה נכונה. לצורך הדוגמה נציין שעבור ילד בגילאי שנתיים עד שלוש, נבחר קוטר גלגל של 12 אינטש וגובה שנע בין 80-90 ס"מ.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About עופר

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …