Breaking News

עדכון חודשי – אוגוסט 2016

שלום רב,

חודש אוגוסט הסתיים במגמה חיובית קלה במדדי המניות בחו"ל ובארץ ,מדדי המניות הגדולות סיימו בירידות לעומת מדד מניות היתר (כל המניות מחוץ לת"א 100) שסיימו בעלייה נאה.
מדדי האג"ח  הכללי סיים בירידה קלה בהשפעת הירידות באג"ח הממשלתי.
בנק ישראל לא שינה גם החודש את הריבית במשק למרות ששיעור האינפלציה היה  חיובי חודש רביעי ברציפות,  כ1.4% במצטבר ומתחילת השנה עברה למדד חיובי.
 
להלן מספר מדדים לעיונכם:
תמונה מוטבעת 1
 
מספר עדכונים חשובים:
 
1.תיקון 190 ועוד-בימים האחרונים חברת אלטשולר שחם יצאה בפרסום ברדיו לגבי תיקון 190, למי שלא שמע, מצרף את הפרסום.
על מנת לתת תמונה מלאה לכל אפיקי ההשקעה אני מצרף בשנית טבלה שהעברתי באחד מן העדכונים האחרונים שלי, בטבלה מפורטים המאפיינים של מוצרי החיסכון השונים וניתן לראות את ההבדלים ביניהם, להסבר רחב יותר מוזמנים לפנות אליי.
הערה- הנתונים לגבי קופת גמל חכמה אינם סופיים היות והקופה מסוג זה עדיין לא פועלת, צפויה להיכנס לתוקף בטווח הקצר והתקרה להפקדה שנתית  תהיה ככל הנראה 70 אלף ש"ח.
 
2.ביטוח סיעודי- הביטוח הסיעודי נמצא לאחרונה בכותרות ובצדק, עקב התארכות תוחלת החיים עלויות הטיפול גבוהות ובתחום זה המדינה מסייעת בצורה חלקית שאינה נותנת מענה כלכלי מספק.
יכול להיות שבעתיד יהיו שינויים והמדינה תסייע יותר, עד ששינוי זה יקרה אם בכלל אני ממליץ לבחון הצטרפות לביטוח סיעודי.
אני מצרף כתבה שפורסמה בעיתון דה מרקר בה יש נתונים סטטיסטים חשובים בנושא שיעזרו לקבל החלטה. 
 
המלצתי הכללית לגבי ביטוח סיעודי הוא להצטרף בשלב ראשון לביטוח סיעודי בקופת החולים (כיסוי זה משלם ע"פ גיל ההצטרפות בין 3500 ש"ח ל5500 ש"ח ל5 שנים) ולבצע השלמה פרטית לכיסוי הסיעודי.
נותרו שתי חברות שלא שינוי את התעריף שלהם ואת הגדרת מקרה ביטוח, זה ישתנה גם אצלם בקרוב, לכן אני ממליץ לקרוא את הכתבה ולבדוק שאתם מכוסים היטב.
הצטרפות לביטוח סיעודי ניתנת מגיל 3 ועד גיל 85 בכפוף להצהרת בריאות.
לבדיקה ו/או קבלת הצעה לכיסוי סיעודי מוזמנים ליצור קשר.
 
3.תקופת החגים- החגים השנה יצאו בחודש אוקטובר ובמהלך ימות השבוע, כך שאוקטובר יהיה דל בימי עסקים בחברות הביטוח ובתי ההשקעות.
 כל מי שצפוי לבצע פעולה במהלך אוקטובר נא ליצור עימי קשר כבר החודש וליידע אותי על מנת שאוכל לטפל בבקשה במועד.
 
מצורפת סקירה חודשית מורחבת מאתר הבורסה.
שבוע טוב ומוצלח.
 
בברכה,
יהונתן דניאל-צדיק,
סוכן ביטוח פנסיוני-פיננסי
טלפון: 03-5403232, 058-6260477
פקס: 153-3-5403232
ט.ל.ח
האמור באגרת זו אינו בגדר המלצה ואין לראות בו יעוץ או שיווק השקעות או ייעוץ או שיווק פנסיוני אלא נועד להבהרה ולהסבר בלבד. האמור באגרת זו אינו מהווה תחליף לייעוץ פנסיוניאו ייעוץ השקעותו/או שיווק פנסיוני אישי על פי צרכיו הספציפיים של כל לקוח. תנאי החיסכון הפנסיוני והביטוח כפופים להסדר החוקי החל על קופות גמל ומוצרי ביטוח על פי כל דין, כפישהם בתוקף מעת לעת. אין במידע על תשואות שהושגו בעבר כדי להצביע על התשואות שתושגנה בעתיד
חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About יוני דניאל

יוני דניאל-צדיק סוכן פיננסי-פנסיוני מתמחה בגילאי 50+ העוסק בפעילות המתמקדת בהבנת תיק הלקוח על כל מוצריו (קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים, ביטוחי בריאות ועוד..)