Breaking News

כח אדם, של מי האינטרס?

בכל מה שקשור לעניין חיפוש עבודה או עובד יש שני צדדים, מעביד שמחפש אחר עובדים שימלאו תפקידים מוגדרים בחברה או במפעל שלו ועובדים שמחפשים אחר מקו עבודה מתאים ומוצלח בעבורם. כאשר צורך ביצוע ההתאמה הזו בצורה מוצלחת קיימות חברות שתפקידן הוא לתווך בין המעביד לעובד ולבצע התאמה מוצלחת. חשוב להבין כי בענייני עבודה האינטרס חייב להיות משותף לשני הצדדים. כיוון שעובד חייב להתאים למקום העבודה ולמילוי התפקיד הספציפי המוטל עליו, באין התאמה יוצאים מופסדים הן העובד והן המעביד, היום ועובד שאינו מתאים למילוי תפקיד מסוים לא יצליח לבצע אותו על הצד הטוב ביותר, כמו כן כאשר עובד הוא בעל יכולות לביצוע תפקיד אך אין לו משיכה או זיקה, או שהוא לא מחבב את התחום העסקה שלו בתחום זה תהיה לא כדאית הן למעסיק והן לו עצמו, כיוון שהוא לא יצליח להפיק מעצמו את המיטב ולבצע את התפקיד שלו בצורה הטובה.

חברת כח אדם לשירותכם

בשביל לסייע בעניין ההתאמה ולהועיל לשני הצדדים קיימות חברות כח אדם. חברות אלו מתמחות בתחום התיווך בין המעסיק המחפש אחר עובדי לבין העובדים המחפשים מקום עבודה. חברות כח האדם אוגרות אצלן מאגרים של משרות מתחומים שונים ובאזורים שונים בארץ, כמו כן הן מקבלות לידיהן קורות חיים רבים. הן מפרסמות את המשרות ומקבלות לידיהן את הצעות של מועמדים. לאחר מכן החברה היא זו שמבצעת מיון של כל המסמכים וסינון ראשוני של העובדים הנראים כמתאימים לתפקיד, לאחר מכן ממשיכה החברה הלאה לשלב הראיונות. רק המועמדים שכל הפרטים בקורות החיים שלהם נראים כמתאימים לתפקיד יזומנו לראיון. גם לאחר שלב הראיונות יבוצע סינון נוסף לצורך התאמה מלאה ובחירה מוצלחת של עובדים למשרה הספציפית. בצורה כזו ייבחר העובד המתאים לצורך מילוי התפקיד כיאות.

מורידים למעסיק עול

למנהלים של חברות ושל מפעלים יש עבודה רבה. כאשר הם צריכים לאתר עובדים עבור החברה הם נתקלים במשימה מורכבת בהחלט. כיוון שפרסום מודעת דרושים וקבלת פניות מעובדי פוטנציאליים, סינון הפניות ובחירת העובד המתאים זו עבודה של ממש. א כמנהל של חברה אתה רואה את עצמך עסוק ולא פנוי לקחת על עצמך גם את התפקיד הזה מוטב כי תשאיר את המשימה הזו למי שמומחה בתחום זה של השמת עובדים. כך תוכל להיות בטוח שתתבצע בחירה נכונה של עובדים על ידי מקצוענים מטעם חברת כח אדם. כך גם תוכל להמשיך לבצע את משימות היום יום הנדרשות ממך ולא להשקיע את הזמן היקר שלך בביצוע משימה מתישה זו.

ליווי לאורך התקופה הראשונה

כמו כן יש לדעת כי חברת כח אדם מסייעת במהלך התקופה הראשונה לעבודה ופותרת למעסיק דילמות שונות בכך שהיא זו שנחשבת למעסיק של העובד החדש, כך שאין התחייבות לפני שמוודאים התאמה.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About עופר

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …