Breaking News

המילה האחרונה בתחום המעקות: זכוכית

כשחושבים על מעקה בבית, לא משנה אם זה בית פרטי עם שתי קומות או שזה בניין משותף שיש בו גרם מדרגות ארוך, חושבים על צינורות פונקציונליים ולא יפים במיוחד, עשויים רוב הסיכויים ממתכת. מה תגידו אם נאמר לכם שהיום אפשר לייצר מעקות מזכוכית, שהם חזקים לא פחות ממעקות מתכת – לא שבירים, עמידים וגם יפים בהרבה?

מעקות מזכוכית – חזק, עמיד ואפשרי בהחלט

ההתקדמות בכל מה שקשור לעיצוב הבית, טכנולוגיה הנדסית / אדריכלית, היא כמעט פלא. חומרים, שפעם היו נחשבים שבירים ועדינים יכולים להחזיק היום קומות ששוקלות טונות. גרמי מדרגות צפים, ולצדם מעקות מזכוכית הן המילה האחרונה בעיצוב הבית והבניין. הן מייצרות מראה שקוף, קליל ונעים – לכל חלל שבהן הן מוצבות. המראה המוקפד והעתידני כמעט קוסם לרבים וזה בהחלט המילה האחרונה בעיצוב הבית בשנים האחרונות, בעולם וגם בישראל.

הקושי המובנה בסוג כזה של עיצוב הוא שהחברה / אדם שמתקין ומייצר זאת עבורכם צריך להבין היטב בשני קובעים: עיצוב והנדסה. מעקות הן בדיוק התחום הנושק לשני המקצועות הללו: צריך גם ידע עיצובי / אדריכלי וגם ידע הנדסי, שכן החלק הבטיחותי והאסתטי הולכים יד ביד. חשוב מאד לשמור על תו תקן בטיחותי, ושמירה על חומרים טובים, איכותיים וחזקים שלא עושים נזק למשתמשים בהם. לא משנה אם זה זכוכית, עץ או מתכת – כל גרם מדרגות ומעקה שתבחרו צריך להיות יפה ועמיד בה זמנית. אם החלטתם ללכת על מעקות זכוכית או גרם מדרגות שקוף, חשוב שתבחרו רק בחברה שיכולה להתחייב על שני צדי המטבע. חשוב מאד לבחור במעקות איכותיים שישמרו על הדיירים בבית, קל וחומר אם מדובר בילדים, קשישים או בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות.

מה מקנה המראה הפתוח של מעקות זכוכית?

היתרון המשמעותי של מעקות זכוכית כאמור הוא הנקיון והמראה המוקפד. כמעט ולא רואים אותם, וזה טוב מכיוון שהן לא מייצרות מראה כבד בחלל. הן שומרות על האור הטבעי שנכנס מהחלונות מבלי לשבור אותו, מעניקות שקיפות וזרימה לחלל ואם עושים זאת אצל אמן איכותי שגם שומר על רמת גימור איכותית, אז בטוח שהם יחזיקו גם שנים רבות קדימה.

זכוכית היא איננה טרנד חולף

זכוכית היא חומר גלם איכותי והיום מייצרים אותו, ככתוב לעיל, כל כך חזק שאפשר לסמוך עליו שהוא יחזיק מעמד גם בתור מעקה לכל הבניין. אם בתוך הבית ישנם הרבה חלונות ו/או אלמנטים מעוצבים המתבססים על זכוכית, מעקות זכוכית הן בהחלט דבר ששווה לשקול לשלב בבית. זכוכית היא גם איננה טרנד חולף אלא אלמנט עיצובי ובטיחותי מהמעלה הראשונה. תמיד יהיו חלונות, תמיד תהיינה מראות ותמיד יהיו ארונות וגם ויטרינות. מדוע לא להשלים את המראה היפה של הבית, השקוף, המואר והאלגנטי – על ידי שילוב של זכוכית במקומות בלתי צפויים?

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About עופר

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …