Breaking News
מוצרים למבוגרים

עזרים לקשישים/מוצרים למבוגרים

אף אחד לא יודע מתי הוא יהפוך לקשיש נזקק לעזרת אחרים או לתמיכה של עזרים כלשהם. אנחנו נוטים לחשוב שלנו לא יקרה דבר. נצליח לצלוח את התקופה הקשה ללא תמיכה. אנשים מבוגרים/קשישים מרגישים עצמם כגורם מפריע לחברה הצעירה. לא אחת ניתן לשמוע אדם בוגר שמחייל למותו ולא להיות לנטל על ילדיו. רוב המבוגרים, הקשישים, הופכים להיות תלויים בעזרת הזולת. פעולות פשוטות בחיי היום יום הופכות למסובכות וקשות.

מתי מתחילות הבעיות?

מרבית הקשישים/מבוגרים אינם מעוניינים לגור יחד עם בן משפחה. הם רוצים להישאר במקום הטבעי שלהם, בסביבה המוכרת ולפעמים נדרשים עזרים לקשישים כדי לאפשר להם לקיים חיים רגילים ועזרים יכולים לעזור לעשות זאת. אישה שמעוניינת להמשיך לנהל את משק הבית שלה אבל קשה לה לעמוד ולבשל, לשטוף כלים או לאפות ניתנת האפשרות להשתמש בכיסא גבוה שיעזור לה לעשות את מבוקשה. ישנם מבוגרים שנזקקים לתמיכה בעת הליכה ולשם כך ניתן לשכור או לקנות הליכון או מקל הליכה ישנם מבוגרים וקשישים רבים שאינם יכולים ללכת והם נעזרים בכיסא גלגלים.

בעבר השימוש בעזרים לקשישים או במוצרים למבוגרים היה מועט יחסית. גיל הקשישים עולה עם השנים. גיל הפטירה של נשים וגברים משתנה מדי כמה שנים וקשישים מאריכים ימים ועוברים את גיל ה-90 והם נזקקים לעזרים שיקלו על חייהם.

מתי צריכים הקשישים סיוע ומתי עזרים לקשישים הם חובה?

מרבית המבוגרים/קשישים זקוקים לעזרה ותמיכה בשעת המקלחת. כדי להקל על הקשיש וגם על מי שעוזר לו ישנה אפשרות של שימוש בכיסא ייעודי. כיסא שנכנס לתוך המקלחת עליו יושב הקשיש/מבוגר והמטפל רוחץ אותו בלי חשש שיחליק.

בנוסף יש קשישים ומבוגרים שאינם שולטים על הסוגרים וכדי למנוע אי נעימות לקשיש ולסובבים אותו יש מוצרי ספיגה שמונעים את אי הנעימות וביניהם חיתולים למבוגרים בעלי ריח נעים שמסתיר את ריחות השתן והצואה.

מי מסייע?

קשישים ומבוגרים מוגבלים רבים מעסיקים עובדים זרים. במסגרת חוק סיעוד מקבלים הקשישים שעות מהמוסד לביטוח לאומי שאף משלם למטפל עבור טיפולו בקשיש. עובד זר נמצא בבית הקשיש/מבוגר 24/7 והוא סועד אתו. לעיתים קרובות נזקקים הקשישים למיטות מיוחדות כאלה שהמטפל  יוכל להשכיב את המטופל בצורה טובה ויעילה מבלי לגרום לו כאבים או נזק גופני. מיטות אלו ניתן לקבל בהשאלה, ללא תמורה, מ"יד שרה". אלו מיטות הדומות למיטות הנמצאות במחלקות השונות בבתי החולים. מרבית האנשים הנעזרים ביד שרה תורמים כספים עבור השימוש בעזרים לקשישים ובכספים אלו רוכשת האגודה אמצעים נוספים.

יד שרה הינה אגודה שלא למטרת רווח. כל עובדיה הם מתנדבים. השאלת אביזרים ואמצעים אינה כרוכה בתשלום ולפיכך כל תרומה לאגודה עוזרת להם לרכוש עוד ועוד מוצרים למבוגרים ועזרים לקשישים שהם צריכים.

ככלל כל עזרים לקשישים שיכולים להקל עליהם את החיים, שקשים גם כך, הם מבורכים. קיימות חנויות רבות בארץ בהם ניתן למצוא אביזרים שונים חלקם מיובאים וחלקם פטנט מקומי.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About עופר

Check Also

מיגון נגד ירי

חלונות נגד ירי

מדינת ישראל שנמצאת עם רוב שכנותיה במצב של אי שקט בטחוני ולא אחת, ללא כל …

כפכפים סגורים לנשים

כפכפים סגורים לנשים

כאשר מדובר על נעליים לנשים, כל אישה רוצה מצד אחד להרגיש ייחודית במראה הנעליים שלה …