Breaking News
מעקות

מעקות

לעיתים קרובות מדי לצערנו, מתפרסמים בתקשורת מקרי אסונות בהם ילדים נופלים מחלון ביתם כל הקרקע בגלל שלא היו מעקות וסורגים. אנשי כיבוי האש שאמונים על הצלת נפגעי שריפות מעידים לעיתים המעקה הוא גורם מפריע שלא מאפשר לאנשים שנמצאים בתוך הדירה הבוערת ובכל זאת ההמלצה היא תמיד, בעיקר שיש ילדים קטנים בבית, לעשות מעקות וסורגים.

על חשיבות הבטיחות של מעקות

הבעיה עם בטיחות היא שאין לה אבא ואמא. כשקורה משהו, פתאום כל אחד זורק את האשמה על מישהו אחר. כדי למנוע וויכוחים ואי נעימויות שעלולים להיגרם בין היצרן ללקוח רצוי לעגן את כל התנאים בהסכם כתוב. סעיפי ההסכם חשובים רצוי לרשום מאיזה חומר גלם המעקות, מה לוח הזמנים מרגע חתימת ההסכם ועד לאספקת הסחורה והעלות.

ומשהו קליל יותר: מעקות יכולים להיות יפים ומעוצבים

בשנים האחרונות הפכו מעקות להיות חלק מעיצובו של חדר המדרגות. בבתים משותפים נהוג להשתמש בברזל או מתכת מסוג אחר. בכל כמה שנים צריך לצבוע את המעקה כדי למנוע חלודה. במוסדות ציבוריים רבים יש מדרגות המובילות מהחלל התחתון לעליון וברבים יש מעקות עשויות עץ או זכוכית. יש מקומות שמשקיעים יותר בעיצוב ובחומרים ונותנים  למעקה מראה עיצובי משולב ומתכתב עם עיצוב החלל כולו. מעקות למדרגות מותאמים לסגנון הבנייה של המדרגות כלומר מדרגות ישרות גם מעקות צמודים יהיו ישרים כלפי מעלה. מעקות אלו יכולים להיות עשויים מחומרים שונים. גם החומרים הנבחרים לבניית מעקות צריכים להיות מותאמים למדרגות. מן הסתם מדרגות עשויות עץ יתאים עץ לעשיית המעקה. מדרגות מקרמיקה החומר המתאים ביותר הוא זכוכית וכך הלאה.

עד השנים האחרונות כל מעקות שהוקמו היו די סטנדרטים. לא הייתה חשיבה שהם מהווים חלק חשוב בנראות. מאז שהחלו בעלי מקצוע שיש להם נפש אומנותית הבינו לקוחות רבים שיש חשיבות לעיצוב של המעקה והוא מהווה חלק למראה הכולל של חלל החדר. שילוב של חומרים שונים, עיצובים שונים ופיתוחים הביאו את יצרני מעקות להשקיע מחשבה רבה וזמן כדי להוציא מוצר מוגמר בעל איכות ויופי. כאמור מעקות הן בעלי חשיבות עיצובית אבל בייחוד כגורם מגן על המשתמשים במדרגות. מעקות צריכות להיות חזקות וזאת כדי למנוע נפילה. גם בחלונות ובמרפסות פתוחות  נהוג להתקין מעקות. מקומות אלו הינם מקור לאסונות. בבתים בהם הגג מהווה מקום למפגש צריך לתחום מסביב את כל היקף הגג במעקה.

ואיך מוצאים את הטוב ביותר?

כדי להגיע לכמה שיותר יצרני מעקות כדאי להשתמש בטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת מזמן לזמן והכוונה היא האתרים באינטרנט. לכל יצרן מעקות יש אתר בו אפשר להתרשם מסוגי ועיצובי מעקות שנעשו בעבר. הסיבה שאין מעקות בתצוגה אלא רק של לקוחות עבר היא משום שרוב היצרנים עושים את מעקות על פי הזמנת הלקוח. צריך מעוף יצירתי ואמון ביצרן שילוב שיביא לתוצאה שהלקוח יצא מרוצה.

ברוב המקרים כל לקוח מגיע ליצרן עם תקציב שיועד למעקות. על מנת לעמוד בתקציב כדאי לו ללקוח לעשות השוואת מחירים בין יצרנים שונים ולקיים מפגשים רק עם אותם יצרני מעקות שעומדים בתנאים המתאימים לו.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About עופר

Check Also

חלונות ממוגנים

חלונות ממוגנים – הבחירה שלכם להגנה שלמה

כשאתם נעים באזורי מתיחות ואש תחשבו על זה לרגע, אתם נוסעים בדרכים עקלקלות שיש בהן …

מעקות

מעקות לכל מטרה

התאמות נכונות של אנשי מקצוע נדרשים להתקין מעקות בחדר המדרגות? בבית? בבית העסק? התייחסו לעניין …