Breaking News
מעקות

מעקות לכל מטרה

התאמות נכונות של אנשי מקצוע

נדרשים להתקין מעקות בחדר המדרגות? בבית? בבית העסק? התייחסו לעניין בכובד ראש כיוון שרק המומחים יודעים לעשות את ההתאמות הנכונות. המעקה נועד לבטיחות, אך יכול וצריך להיות מעוצב בהתאם לסגנון החלל, בהתאם לחוקים הנוקשים הקיימים, ולכן אנשי מקצוע יובילו אתכם לבחירות הנכונות להתקנה מושלמת ובטוחה. כיום בשוק המפותח לא צריך להסתפק רק בפרקטיקה, אלא להתחשב בדקורציה וביופי שישתלב היטב בכל חלל קיים.

סגנונות

תוכלו למצוא סוגים רבים של מעקות, יש דקים המזכירים נוסטלגיה רומנטית, יש ברזל פשוט, יש צורות שונות ומרהיבות בהתאם ליוקרה ולאיכות הרצויה. העיקר – הקפידו על מעקות יציבים המבטיחים בטיחות מקסימלית מפני החלקה ונפילה. בחרו תמיד את החומר האיכותי, את אנשי המקצוע המומחים, את השילוב הטבעי לחלל הקיים, בצבע הנכון, בגודל המתאים, בעובי הרצוי ליצירת הרמוניה נכונה בכל מתחם הנדרש בה מעקה יציב לאחיזה ולמניעת נפילה.

 

דקורציה משולבת בבטיחות

פעם מעקה שימש לצורך פרקטי בלבד. כיום במבחר השופע, היופי הוא חלק ניכר שצריך להתחשב בו. לא תרצו להתקין מעקה מכוער העשוי ברזל בלי דקורציה מעוצבת. כפי שאתם משקיעים בעיצוב הבית כולו, כך תצטרכו להשקיע בהתקנת מעקה מתאים. הבטיחות מוטלת על המתקינים הנחשבים אוטוריטה מקצועית. הקשיבו להם ולהצעותיהם. אפשר וצריך להתחשב בטעם הלקוח, אך ההחלטה המקצועית צריכה לקחת בחשבון את הבטיחות ואת העמידה בתקנים הנדרשים בכל גודל של חלל.

 

מעקה בחלל פתוח

כשמתקינים מעקה בחלל פתוח צריך לקחת בחשבון את נזקי מזג האוויר, ובהתאם לבנות מעקה עמיד וחסין בהתאם לתקנות המקובלות. גם במקרה כזה, ייבחר עיצוב אסתטי שישתלב היטב במראה הכללי של החלל. אנשי המקצוע יסבו את תשומת הלב לחומר, לעיצוב, לעיקול ולכיפוף הברזל בהתאם, יתקינו מעקה שישתלב בטבעיות בסביבה.

מעקה במתחם הבית

אם אתם מתגוררים בבית ובו מספר קומות, משמע שיש לכם מדרגות. אם קיימות מדרגות, משמע שצריך להתקין מעקה. כשיש ילדים קטנים בסביבה, קיימת חשיבות רבה לגודל המעקה, לעוביו, לרווחים שבו. עליכם לצמצם את הרווחים כדי למנוע סכנת נפילה של אחד הילדים. אסונות רבים יכולים להתרחש אם לא תקפידו על הסטנדרט הנדרש מכם. השקיעו מחשבה, התייעצות רבה עם בעלי העסק, לפני בחירת המעקה הנכון ביותר לסיטואציה.

מעקה נדרש בכל מקום שבו יש יותר משלוש מדרגות. קיימים תקנות ידועות בתחום.

גם אם יש לכם מרפסת בבית, תהיו מחויבים במעקה בגובה מסוים, ולפעמים תרצו להגדיל את הבטיחות כדי למנוע סכנה. במקרה כזה תגביהו מעקה בהתאם לסגנון המרפסת, כך שישתלב בטבעיות ויספק הגנה מלאה לכל הילדים הקטנים במשפחה.

גם אם יש לכם בריכה במתחם הבית, תידרשו למעקה כדי למנוע סכנת החלקה וירידה בטוחה במדרגות היורדות למים. בכל אחד מהמקרים תידרשו לאנשי מקצוע מיומנים.

שמרו על בטיחות הגוף, שמרו על בטיחות הילדים, התקינו מעקה בטוח ויציב בכל חלל שיש בו צורך להתקנה בטיחותית.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About עופר

Check Also

חלונות ממוגנים

חלונות ממוגנים – הבחירה שלכם להגנה שלמה

כשאתם נעים באזורי מתיחות ואש תחשבו על זה לרגע, אתם נוסעים בדרכים עקלקלות שיש בהן …

ארנה רהיטים

ארנה רהיטים המלצות

לפני כמה ימים נכנסתי עם ההורים שלי לחנות ארנה רהיטים, סתם במקרה, ונפתחו לי העיניים. …