Breaking News

איך יוצאים מהר ממחלה ונשארים בריאים?

אתם מכירים את הגיבורים הגדולים, שמכורים לעבודה שלהם ולא מוכנים להניח את העט או לכבות את המחשב גם כאשר הגוף שלהם מבעבע מרוב חיידקים? ובכן, זאת לא חוכמה גדולה. יש הרבה טיפים ל"איך להימנע ממחלות", אבל אם כבר חטפתם את הווירוס או החיידק, הנה כמה טיפים לצאת מזה כמה שיותר מהר.
1. ויטמינים. הרבה אנשים נחשפים מדי יום לווירוסים ולחיידקים, אך הם אינם חוטפים אותם, וגם אם הם מתקררים זה עובר להם מהר יותר מאחרים. מה הסוד? מערכת חיסונית חזקה יותר. האם הם מחוסנים? לא בהכרח. השלמה יומית של ויטמינים מאפשרת לגוף להיות חזק וחסון כל הזמן. במקרה של מחלה כדאי לתגבר אותו בעוד ויטמינים שעוזרים להילחם בהתקררות כמו ויטמין סי, או כמו צמח מרפא שתפקידם לחזק את המערכת החיסונית ולחמם את הגוף מבפנים.
2. תזונת מחלה. חליתם? עברו לתזונת מחלה. זה לא בהכרח אומר שמעכשיו אתם אוכלים רק דבש ותפוזים. כשאנו חולים הגוף זקוק לאוכל קליל שלא מכביד, ולהרבה נוזלים. זו הסיבה שמרק עוף נחשב כל כך טוב בזמן מחלה, ויש המכנים אותו אנטיביוטיקה טבעית. הכינו לעצמכם מרק עם הרבה פטרוזיליה והרבה כורכום שגם טעים מאד במרק עוף וגם משמש כנוגד דלקות טבעי. תשתו הרבה מים. אגב, ישנם רופאים שמתנגדים לשתיית תה בזמן דלקת גרון, וממליצים דווקא על גלידות ומזונות קרים. אבל אם תה ולימון מקלים עליכם את התחושה בגרון, תעשו מה שגורם לכם להרגיש טוב.
3. הקפדה על בגדים נוחים ולא חמים מדי. יש נטייה לאנשים חולים להתכרבל יתר על המידה בבגדים חמים, שמיכות וכדומה. זה מיותר ואף לא בריא – הגוף צריך להיות במצב של נידוף זיעה, אחרת לא תבריאו. לבשו בגדים קלילים רחוקים מהגוף ואל תלבשו יותר מדי שכבות. כמובן אין זה אומר שאתם צריכים לקפוא, אבל גם לא להגזים עם החימום.
4. איוורור קבוע של הבית. זהו כלל שאתם צריכים לאמץ כל השנה, ולא רק כשאתם חולים: תמיד השאירו לפחות חלון אחד פתוח, לזרימת אוויר נקי, גם אם גשמים וברד בחוץ. שימו לב שכך אתם גם פחות מדביקים את שאר בני הבית, וגם לא נחנקים עם אותו אוויר.
4. מנוחה אמיתית. אל תהיו גיבורים. אתם חולים? תנוחו כמו שצריך. אל תעבדו מהבית כי הלחץ והמתח רק יעמיקו את הבעיה הרפואית שלכם. אל תנצלו את הזמן שאתם פתאום בבית כדי לנקות אותו. תנו לגוף שלכם את הכבוד הראוי לו, ופשוט תשבתו מכל הפעילויות שלכם. אגב, זה הזמן לבינג' איכותי.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About וובסל אתרים שיווק פירסום קידום דיגיטלי אלי רחימי

WebCell מתמחה בייעוץ ותכנון אסטרטגי של תקציב השיווק הדיגיטלי ובישום טקטי רב ערוצי גמיש וכל זאת תחת קורת גג אחת. השירותים שלנו מתאפיינים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". התוצאה – הגדלת החשיפה של המותג ומוצרי הלקוח ויצירת מנגנוני לידים איכותיים! WebCell מציעה שירותי פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט בעלי חווית משתמש ברמה גבוהה, במטרה לאפשר העברת המסר, השירותים והאיכויות של הלקוח בצורה ברורה וחדה לגולש המזדמן ולמשתמשים הקבועים באתר. WebCell מציעה חבילת שרותי פרסום וחשיפה מתקדמים, שיביאו להגברה משמעותית של תנועת גולשים ממוקדים ומכווני מטרה לאתר החברה \ מייזם. WebCell פיתחה במשך השנים מתודולוגיות עבודה מוכחות התומכות ביעדים אלו. WebCell פועלת בשיטות עבודה חדשניות – מוטה תוצאות הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום החיפוש בשוק המקומי והבינלאומי. בשורה התחתונה – אנו נביא את קהל היעד האיכותי לאתר שלך, שתמכור ותתפרסם יותר!

Check Also

חמישה טיפים שיעזרו לכם להיות בריאים

גוף בריא בנפש בריאה – מכירים את הפתגם הזה? משמעותו, שקל לנו להיות רגועים , …

חמישה טיפים שיעזרו לכם לשמור על משקל תקין

1. נסו לצמצם בצריכת המזון המתועש והמטוגן שלכם. אף אחד לא אומר לכם לוותר עכשיו …