Breaking News

אומגה וחומצות שומן

מאחר וכולם מדברים על אומגה שלוש ועל התרומה האדירה שלה לבריאות שלנו, אי אפשר שלא לתהות מדי פעם – האם אנו באמת חייבים לצרוך את האומגה בצורה של כמוסות? האם תזונה בריאה לא תספק לנו את כמות האומגה המומלצת ליום?
נתחיל מהסבר על חשיבות אומגה שלוש לגופנו, ואז נסביר באיזה אופן אפשר לצורך את התוסף הזה באופן טבעי:
אומגה שלוש יוצרת בגופנו מולקולת שומן בלתי רווי. המולקולה הקטנה הזו מתרכזת במוח, ועוזרת במלחמה שהגוף מנהל כנגד דלקות, כנגד מחלות לב (כמו התקף לב) ובעיות שעלולות להיגרם למוח (כמו אירוע מוחי). באופן כללי, העמדה של משרד הבריאות כפי שהיא מתבטאת בעמוד מידע של קופת חולים כללית בנוגע לאומגה 3, שצריכה קבועה של אומגה שלוש יכולה לסייע בצמצום התמותה, צמצום מחלות ועוד.
האם אנו יכולים לצרוך את האומגה שלוש בדרכים טבעיות? כן ולא. כן, כי אם תעברו עכשיו לגור באיזור הקוטב ותאכלו שלוש ארוחות ביום שמבוססות על הדגים השמנים והעשירים באומגה שלוש ששוחים במים הקפואים שם, אז כן – ככל הנראה תספקו לגוף שלכם כמות מצוינת של אומגה שלוש. הבעיה היא שאתם לא עוברים לגור שם, ובנוסף, אכילה מופרזת של דגים עלולה לגרום להרעלת כספית, כך שתיהנו ממידה מספקת של אומגה שלוש אך תהיו חולים בשלל מחלות אחרות. נטילה של תוסף אומגה שלוש לא יכולה לסכן אתכם בהרעלת כספית, אלא אם אתם מצויים בקבוצת סיכון כלשהי (כמובן שעליכם להתייעץ עם הרופא שלכם לגבי כל תוסף שאתם עומדים או שוקלים ליטול). באתר זה תמצאו שלושה סוגי אומגות חשובות:
אומגה שלוש לילדים, שההרכב שלה מותאם לצרכי הגוף של ילדים צעירים. אגב, מספר מחקרים מצביעים על הקשר בין אומגה שלוש ובין יכולת מוגברת להתרכז בבית הספר.
אומגה שלוש לנשים בהיריון, הרכב מותאם לצרכי אשה בשלבי היריון שונים.
אומגה שלוש למבוגרים, כמוסות במינונים שונים בהתאם לגיל או למצבו הרפואי של האדם שעומד ליטול את התוסף.
כמה מינון צריך לקחת?
הצריכה המדויקת של כמות אומגה שלוש שצריך לקחת, תלויה ומשתנה מאדם לאדם. האם האדם סובל ממחלת לב? האם יש לו בעיות בכלי הדם? האם הוא צעיר או מבוגר? לפני כל נטילה של תוסף, ולא משנה מאיזה סוג, כדאי להתייעץ עם רופא המשפחה. אומנם רופאים לא מאד מבינים בתוספים צמחיים (בניגוד לתרופות כימיות רגילות), אך הם יכולים לומר אם התוסף המבוקש יכול לעזור לאדם המבקש ליטול אותו. אומנם מדובר בתוספים צמחיים אבל לפעמים רכיב מסוים עלול להתנגש ברכיב אחר מתרופה אחרת.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About וובסל אתרים שיווק פירסום קידום דיגיטלי אלי רחימי

WebCell מתמחה בייעוץ ותכנון אסטרטגי של תקציב השיווק הדיגיטלי ובישום טקטי רב ערוצי גמיש וכל זאת תחת קורת גג אחת. השירותים שלנו מתאפיינים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". התוצאה – הגדלת החשיפה של המותג ומוצרי הלקוח ויצירת מנגנוני לידים איכותיים! WebCell מציעה שירותי פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט בעלי חווית משתמש ברמה גבוהה, במטרה לאפשר העברת המסר, השירותים והאיכויות של הלקוח בצורה ברורה וחדה לגולש המזדמן ולמשתמשים הקבועים באתר. WebCell מציעה חבילת שרותי פרסום וחשיפה מתקדמים, שיביאו להגברה משמעותית של תנועת גולשים ממוקדים ומכווני מטרה לאתר החברה \ מייזם. WebCell פיתחה במשך השנים מתודולוגיות עבודה מוכחות התומכות ביעדים אלו. WebCell פועלת בשיטות עבודה חדשניות – מוטה תוצאות הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום החיפוש בשוק המקומי והבינלאומי. בשורה התחתונה – אנו נביא את קהל היעד האיכותי לאתר שלך, שתמכור ותתפרסם יותר!

Check Also

חמישה טיפים שיעזרו לכם להיות בריאים

גוף בריא בנפש בריאה – מכירים את הפתגם הזה? משמעותו, שקל לנו להיות רגועים , …

חמישה טיפים שיעזרו לכם לשמור על משקל תקין

1. נסו לצמצם בצריכת המזון המתועש והמטוגן שלכם. אף אחד לא אומר לכם לוותר עכשיו …