Breaking News

חמישה טיפים שיעזרו לכם לשמור על משקל תקין

1. נסו לצמצם בצריכת המזון המתועש והמטוגן שלכם. אף אחד לא אומר לכם לוותר עכשיו על הכל ולעשות שינוי משמעותי בחיים שלכם. ברור שאם תעשו שינוי קיצוני מדי זה פשוט לא יחזיק מעמד. מה כן? בדברים הקטנים. למשל, אם אתם נוהגים לטגן צ'יפס במחבת, הניחו אותו על נייר אפייה בתנור ואפו אותו עד להזהבה. אותו עיקרון מתאים גם לקציצות ולשניצלים. קצת שמן זית והופ לתנור. בגזרת החטיפים יש לא מעט חטיפים אפויים טעימים מאד, שאתם יכולים לטבול בגבינה רזה וממש ליהנות מנישנוש טעים וגם משביע, שממש לא מרגיש כמו דיאטה.
2. וותרו בכל הזדמנות על מכונית בשביל לצעוד ברגל או לדווש על אופניים. ותרו על המעלית ועלו ברגל. כשאתם בעבודה נדבו את עצמכם בכל הזדמנות לשליחויות באמצע היום, גם אם זה לא התפקיד שלכם. העיקר זה לזוז ולהזיז את הגוף – וכמה שפחות להיתקע מול המחשב. כשאתם בבית קומו מהכורסא ותשתוללו עם הילדים שלכם. זה גם תורם לקשר וגם מפעיל את כולכם ומעסיק אותם. אם הם משחקים כדורגל תצטרפו אליהם, אם הם שוחים, תשחו איתם. אם הם בוכים, תציעו להם לצאת לריצה בחוץ.
3. אתם צריכים לקבוע פגישת עבודה? נסו לא לקבוע אותה בשעות הצהריים במסעדה החביבה עליכם, אלא בשעות הבוקר במקומות כמו בית קפה בתוך פארק, שבו תוכלו לשבת באוויר הצח, ושאליו צריך לצעוד (לפחות מהחנייה). אגב עיקרון חשוב זה תנמיד לקבוע בבית קפה שאיננו מפנק יותר מדי. לא צריך. מספיק קפה.
4. אמצו כלב. מעבר לכל היתרונות ההומניים הנפלאים שבאימוץ כלב והתרומה הענקית לשמחה בבית – כלב מאלץ אתכם לזוז גם אם לא בא לכם. צעידה טובה בערב מרגיעה את הגוף והנפש, ועוזרת לגוף לפרק עצבים ואנרגיות לקראת שנת לילה טובה. אם אתם מוצאים לעצמכם פרטנר קבוע להליכה זה אפילו טוב יותר. כך יש עם מי לדבר בסוף היום, ובמקרה של עצלנות וחוסר רצון לצאת אחד יכול להמריץ את השני.
5. תתחילו להביא אוכל מהבית לעבודה. כן, זה באמת קצת מבאס לראות את כולם הולכים לאכול שווארמה בזמן שאתם שולפים את הקופסא עם האורז והפולקע או עומדים וחותכים סלט, אבל תחשבו כמה שומן רווי, קלוריות ריקות ורעל החברים שלכם מכניסים לגוף, בזמן שאתם מכניסים ויטמינים בריאים ושמחים. לאכול בלי חשבון זה כבר מעבר להשמנה, זה פשוט לא בריא.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About וובסל אתרים שיווק פירסום קידום דיגיטלי אלי רחימי

WebCell מתמחה בייעוץ ותכנון אסטרטגי של תקציב השיווק הדיגיטלי ובישום טקטי רב ערוצי גמיש וכל זאת תחת קורת גג אחת. השירותים שלנו מתאפיינים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". התוצאה – הגדלת החשיפה של המותג ומוצרי הלקוח ויצירת מנגנוני לידים איכותיים! WebCell מציעה שירותי פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט בעלי חווית משתמש ברמה גבוהה, במטרה לאפשר העברת המסר, השירותים והאיכויות של הלקוח בצורה ברורה וחדה לגולש המזדמן ולמשתמשים הקבועים באתר. WebCell מציעה חבילת שרותי פרסום וחשיפה מתקדמים, שיביאו להגברה משמעותית של תנועת גולשים ממוקדים ומכווני מטרה לאתר החברה \ מייזם. WebCell פיתחה במשך השנים מתודולוגיות עבודה מוכחות התומכות ביעדים אלו. WebCell פועלת בשיטות עבודה חדשניות – מוטה תוצאות הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום החיפוש בשוק המקומי והבינלאומי. בשורה התחתונה – אנו נביא את קהל היעד האיכותי לאתר שלך, שתמכור ותתפרסם יותר!

Check Also

חמישה טיפים שיעזרו לכם להיות בריאים

גוף בריא בנפש בריאה – מכירים את הפתגם הזה? משמעותו, שקל לנו להיות רגועים , …

צמחי מרפא

כבר בהיסטוריה של האדם, לפני כל כך הרבה שנים, הבינו אנשים את החשיבות שיש לצמחי …