Breaking News

ויטמינים שאנחנו צריכים לגוף שלנו

אנחנו בשיאה של תקופת המעבר. חוץ מווירוסים חדשים ומחלות חורף שקופצות לבקר מוקדם מדי בשל חילופי מזג האוויר המתעתע – גם המערכת החיסונית לא תמיד בשיאה, ונזלת אלרגית פשוטה יכולה להפוך, ללא טיפול הולם או חיזוק של המערכת החיסונית, למחלה מסובכת יותר, כזו שבשבילה צריך ליטול אנטיביוטיקה. אז מה עושים? הדבר הטבעי והבריא ביותר לחיזוק המערכת החיסונית, כדי שלא נחטוף כל חיידק או וירוסים תועים, הוא להיעזר בוויטמינים באיכות גבוהה וממקור טבעי. לכל קבוצת ויטמינים יש ייעוד שונה, והנה כמה על קצה המזלג:
ויטמין A: הויטמין שקיבל את האות הראשונה אחראי במידה רבה על הנראות והמרקם של העור שלנו, וידוע שצריכה שלו משפרת משמעותית את עור הפנים, הרקמות ועוד. בנוסף, הויטמין הזה אחראי לוויסות תקין של מערכת העיכול, מערכת השתן וגם מערכת הרבייה. מחסור בויטמין A עלול לגרום לבעיות בגדילה אצל ילדים.
ויטמין B: זהו ויטמין שמתחלק לקבוצות שונות: 1 B, 2 B, 3B, 5 B, 7 B,9B 12 B. לא נרחיב על כל קבוצה בנפרד, רק נציין כמה, שלרוב קשה לקבל במזון לבד:
ויטמין בי 12 חסר בעיקר לטבעונים (אבל לא רק), מאחר והוא מצוי במזונות מן החי כמו בשר, ביצים, דגים וחלב – ולכן מומלץ לצרוך בכמוסות או אבקה. זהו ויטמין חשוב ביותר שאחראי על הגדילה, על פעולת העצבים ועל יצירת כדוריות דם אדומות.
ויטמין B3 חיוני לעצבים, למערכת הנשימה, לעיכול תקין, למניעת נדודי שינה ועוד.
ויטמין 9 – הלא הוא החומצה הפולית, חיוני לנשים בהריון, מניעת אנמיה, ועוד.
ויטמין C – דומה שהוא הוויטמין הכי נפוץ וידוע, בעיקר בשל סגולותיו לחיזוק המערכת החיסונית (לא הוכח שהוא מצליח למנוע מחלות, אך בהחלט עוזר לקצר את משך זמן המחלה או ההצטננות).
ויטמין D – הוויטמין שמזוהה עם שמש וקיץ, מאחר והוא מיוצר בגופנו בסיוע של קרני השמש. האמת היא שרובנו כן נזקקים לנטילה חיצונית של ויטמין די, למרות שאנו גרים בארץ חמה ושופעת שמש. הסיבה היא שאנו לא נמצאים כל היום מתחת לשמש הקופחת (ובצדק רב). והיטמין מגן על מערכת הנשימה, חוזק העצמות, ואפילו מסייע במניעה והרחקה של מחלות.
ויטמין E – ויטמין חזק מאד ששומר על התאים בגופנו ומרחיק שומנים רעילים ממחזור הדם שלנו (כמו רדיקלים חופשיים).
ויטמין H – למעשה הוא חלק מקבוצת ויטמין B, ומוסמן בחלק מהארצות בתור ויטמין בי 7 או בי 8. זהו קו אנזים שמסייע בתהליך המטבולי. בעת צום למשל, הויטמין הזה אחראי שלא ניכנס למצב של היפוגליקמיה (סוכר נמוך בדם שגורם לסחרחורת, דפיקות לב ועוד.)
ויטמין K- משפיע על קרישת דם.
ויטמין P- בניגוד לבדיחה זהו לא ויטמין של פרוטקציה אלא ויטמין שמסייע במניעה של אלרגיות ודלקות.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About וובסל אתרים שיווק פירסום קידום דיגיטלי אלי רחימי

WebCell מתמחה בייעוץ ותכנון אסטרטגי של תקציב השיווק הדיגיטלי ובישום טקטי רב ערוצי גמיש וכל זאת תחת קורת גג אחת. השירותים שלנו מתאפיינים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". התוצאה – הגדלת החשיפה של המותג ומוצרי הלקוח ויצירת מנגנוני לידים איכותיים! WebCell מציעה שירותי פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט בעלי חווית משתמש ברמה גבוהה, במטרה לאפשר העברת המסר, השירותים והאיכויות של הלקוח בצורה ברורה וחדה לגולש המזדמן ולמשתמשים הקבועים באתר. WebCell מציעה חבילת שרותי פרסום וחשיפה מתקדמים, שיביאו להגברה משמעותית של תנועת גולשים ממוקדים ומכווני מטרה לאתר החברה \ מייזם. WebCell פיתחה במשך השנים מתודולוגיות עבודה מוכחות התומכות ביעדים אלו. WebCell פועלת בשיטות עבודה חדשניות – מוטה תוצאות הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום החיפוש בשוק המקומי והבינלאומי. בשורה התחתונה – אנו נביא את קהל היעד האיכותי לאתר שלך, שתמכור ותתפרסם יותר!

Check Also

חמישה טיפים שיעזרו לכם לשמור על משקל תקין

1. נסו לצמצם בצריכת המזון המתועש והמטוגן שלכם. אף אחד לא אומר לכם לוותר עכשיו …

צמחי מרפא

כבר בהיסטוריה של האדם, לפני כל כך הרבה שנים, הבינו אנשים את החשיבות שיש לצמחי …