Breaking News
סלקום TV

סלקום TV מציגה – הסדרה הכי טובה של 2019

אחרי שהעונה האחרונה של משחקי הכס נגמרה והשאירה מיליוני צופים ברחבי העולם המומים מגודל האכזבה, כולנו צריכים סדרה חדשה שתעזור לנו להתגבר ותעסיק אותנו לסוף שבוע או שניים.

אם הייתם אומרים לנו שהסדרה הכי טובה ש – HBO תשיק בשנת 2019 תתמקד באסון צ’רנוביל הנורא, ועוד תהיה מיני-סדרה עם כמה פרקים בודדים – היינו אומרים לכם שאין לכם מושג על מה אתם מדברים.

אבל למרות כל זה, מסתבר שהסדרה החדשה שתעזור לנו להחזיר את האמון ב – HBO, היא דווקא הסדרה הזו, שמתאפיינת בעלילה דרמטית, סצנות מדממות והרבה היסטוריה שאתם לא רגילים לשמוע, מהסוג המעניין.

אז למה לקוחות סלקום טיוי יכולים לצפות מהסדרה החדשה והאם היא באמת טובה כמו שהביקורות אומרות?

סדרה מעולה עם ערך אמיתי

הסדרה החדשה המשודרת בשירות של סלקום טי וי עוקבת אחרי הסיפור ההיסטורי של הכור הגרעיני בצ’רנוביל שנחשב בעיני רבים לאסון האקולוגי הגדול ביותר של המאה ה – 20, ובוודאי נחשב להיות התאונה הגדולה ביותר בתחום הגרעיני מאז תחילת הפעילות של המין האנושי בתחום זה.

לפני שמתייחסים לאפקטים שעשויים מעולה, השחקנים המוכשרים והתסריט המשובח, צריך להבין שמדובר בסיפור אמיתי לחלוטין, ומעניין במיוחד. צ’רנוביל מגוללת בצורה נפלאה את סיפורי השחיתות וטיוח האמת שהיו נפוצים כל כך בברית המועצות. מעטים האנשים שמכירים לעומק את הסיפור האמיתי של צ’רנוביל, והסדרה המעולה של HBO מנגישה את הסיפור המרתק בצורה יוצאת דופן.

הסדרה מראה לנו מצבים בהם אנשים רגילים נאלצו להתמודד עם בחירות קשות, וברגעים רבים גורמת לנו לחשוב מה אנחנו היינו עושים באותו המצב. סלקום טי וי שיחקה אותה עם צ’רנוביל בגדול, ועצם העובדה שהיא הצליחה להנחית אצלה להיט בסדר גודל כזה יהפוך אותה לאופציה עוד יותר אטרקטיבית משהייתה עד היום.

אנחנו לא רוצים לתת ספויילרים, אבל רק נאמר שהסדרה מראה את אסון צ’רנוביל מבפנים. תיעודים מורטי שיערות מתוך חדר הבקרה של הכור הגרעיני מספקים רגעים מותחים ומפחידים מהתאונה הנוראה.

הסדרה חושפת את הלך הרוח של השלטון הקומוניסטי הטוטאליטרי של ברית המועצות ומראה לנו איך החיים היו נראים בעיר קטנה באוקראינה בשלהי שנות השמונים. כולם פחדו, חלק גם שיקרו וכולם היו מסורים למולדת, ספק אם מרצון או מלית ברירה.

לא לרגישים

המיני-סדרה הזו היא בהחלט אחת מהטובות שראינו בשנים האחרונות. עם זאת, אם אתם מנוי סלקום TV או כל שירות טלוויזיה אחר שמציג את הסדרה ואתם מתכוונים לצפות בה – חשוב שתדעו שהיא ממש לא קלה לעיכול. היות והסדרה מתעדת את התאונה הגרעינית הגדולה ביותר שהייתה אי פעם בכדור הארץ, אפשר לצפות לזה שההשפעות של הקרינה יהיו לא ממש אסתטיות ועבור רבים הן גם לא נעימות לצפייה.

אבל חוץ מזה, מנוי סלקום טיוי יכולים להיות מרוצים – יש להם סדרה חדשה ואיכותית בשירות הטלוויזיה שלהם, והיא לגמרי שווה צפייה.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About עופר

Check Also

כפכפים סגורים לנשים

כפכפים סגורים לנשים

כאשר מדובר על נעליים לנשים, כל אישה רוצה מצד אחד להרגיש ייחודית במראה הנעליים שלה …

מצעים לתינוק

מתנות לתינוק – מצעים חדשים

מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה שבה נולד תינוק לאחד מהחברים הכי טובים שלנו? זה …