Breaking News

4 הזדמנויות להרוויח קישורים ולקדם את העסק שלכם בכלל ובתוצאות החיפוש של גוגל בפרט

למרות מה שאתה שומע על קידום אתרים בגוגל, לקישורים המפנים לאתר שלך יש ערך בנוסחת הדירוג של גוגל.
במהלך השנים הנוסחה השתכללה והיא מכילה היום למעלה מ- 200 פרמטרים, אבל קישורים היו ונשארו חלק חשוב, כי איך גוגל יכולה לדעת האם לתת אמון בתכנים באתר שלך? האם יש לאתר שלך סמכות? קישורים חיצוניים backlinks הם הדרך. נקודה.
בעבר גוגל הסתפקה בלספור את מספר הקישורים המפנים לאתר שלך כדי לתת לך מקום גבוה בדרוג: יותר קישורים = מיקום גבוה יותר. אולי מתוך נאיביות, אולי מתוך איזושהוא משאלה / שאיפה שמה שמכוון את הפועלים באינטרנט הם ערכים של יושר, אמינות וכבוד לזולת.
לגוגל התברר שהאוטופיה היא רק אוטופיה: מקדמי אתרים שהבינו שגוגל סופרת קישורים, החלו בתהליך בניית קישורים תחת כל עץ רענן, ללא אבחנה מתוך תקווה, שאכן התממשה, שגוגל יגלה את הקישור וייקח אותו בחשבון בעת דירוג האתר בתוצאות החיפוש.
ככול שזה נוגע לקישורים האיכות מנצחת את הכמות. חשוב איזה אתר נתן לך קישור ועד כמה הוא רלוונטי וזה חלק מהקריטריונים שבהם נבחן קישור.
הקישורים צריכים לתת לך עדיפות על פני המתחרים שלך ולא רק להיות קישור לשם קישור אלא גם קישור שיביא תנועה רלוונטית לאתר שלך.
בהמשך אציג מספר דרכים ליצירת קישורים שיהפכו אותך לאוטוריטה בתחומך ובו בזמן יזרימו אליך תנועה של לקוחות וישפרו את דירוג האתר שלך.

הציגו בכנסים

במרבית התעשיות יש תערוכות שאתם יכולים לקחת בהם חלק בתוך מרצים / דוברים / נואמים. בצד מרבית התערוכות מתנהלת סדרה של הרצאות המיועדות לקהל היעד של אותה תערוכה.
בדרך כלל לתערוכה יש גם אתר אינטרנט ודף פייסבוק עם פרטי הכנס: מועדי התערוכה, רשימת מציגים, רשימת דוברים וכדומה וזה בדיוק הקהל שלך מולו אתה רוצה להיחשף וזה בדיוק האתר ממנו אתם רוצים לקבל קישור.
במשא ומתן שאתם עורכים עם מארגני הכנס כדי שיכללו אתכם כמרצים, בקשו שייתנו לכם קישור מאתר התערוכה לאתר שלכם. אם לא תבקשו, לא תקבלו! הקישור צריך להיות חלק מההסכם ביניכם.
אתם צריכים להבין. מארגני התערוכה צריכים אתכם. הם רוצים הרצאות בצד התערוכה כי זה ממתג את התערוכה גבוה יותר ונותן עוד סיבה למה לבוא לתערוכה. לכן, אל תתביישו לבקש קישור. להם זה לא עולה כסף ולכן זה משמש כלפי הלקוחות וכלפי גוגל כהצבעת אמון.

היו מעורבים בפעילות קהילתית

אני בעצמי לוקח חלק בפעילות קהילתית ואני בטוח שגם אתם בוחרים לכם את המסגרת ההתנדבותית שלכם. התנדבות יכולה להביא לכם קישורים מאתרים שיזכירו אתכם וחלקם יהיו אתרי עמותות ללא-רווח.
למרבית הארגונים הקהילתיים יש סיומות אתרים כמו org או edu וקישורים מהם יכולים להיות גיוון רצוי בפרופיל הקישורים שלכם, כי הרי ידוע שארגונים אלה לא ממש ששים לתת קישור לאתרים מסחריים.
הקישורים מאתרי קהילה יכולים לקדם את האתר ברמה המקומית: ימי נקיון, עידוד הליכה/רכיבה, הדרכת תושבים לחסכון במשאבים, חלוקת מזון לנזקקים, עזרה לקשישים. פעילויות אלה מדווחות ברמה המקומית בערוצי המדיה של העירייה או המועצה המקומית, השבועון המקומי, בית הספר, המתנ"ס ולכולם יש… אתר אינטרנט.
רק צריך לבקש שעם אזכור השם יהיה גם קישור ומכיון שהאזכור נעשה בגלל שאתם התנדבתם, אין סיבה שלא לתת לכם קישור. אם בתור עסק תבקשו קישור, כמעט בטוח שיסרבו לכם, אבל שאתם מבקשים קישור על רקע התנדבותי, ישמחו לתת לכם קישור. מגיע לכם!

בקשו שיכתבו עליכם

אנחנו מבקשים עדויות testemoniats וביקורות reviews מלקוחות שקנו מאיתנו מוצר או שירות, אבל האם עלה בדעתכם לבקש מספקים מהם אתם קונים ציוד (ציוד משרדי, חומרי אריזה, רכבים, מחשבים וכדומה) או שירות (אבטחה, רואה חשבון, עורך דין, יועץ עסקי, טכנאי מחשבים וכדומה) שיכתבו עליכם, על העסק שלכם?
לכל אלה שהזכרתי יש אתר. מכיון שאתם עובדים זמן רב ביחד, מדוע שהם לא יפרגנו לכם? מדוע שהם לא יכתבו עליכם ויתנו לכם קישור?
רק צריך לבקש ולא להתבייש.

כתבו עדויות על מוצרים ושירותים שאתם רוכשים

אנשים אוהבים לשמוע תשבחות על המוצרים והשירותים שלהם. מכיון שאתם צרכנים בעסק שלכם וצורכים כל מיני שירותים ומוצרים, מדוע שלא תיזמו כתיבה של ביקורות / עדויות אותם ישמחו לפרסם בעלי העסקים מהם קניתם.
אם קניתם מוצר או שירות ויש לכם חוויה טובה, המוצר ענה על ציפיותיכם והשירות היה בזמן, כתבו עדות ושלחו אותה. הרבה מאוד אתרים יפרסמו את העדות עם קישור לאתר שלכם כדי להראות ללוחות שקוראים את הביקורת שיש מישהו אמיתי מאחוריה.

מי יעשה את העבודה?

קישורים בימינו צריך להרוויח ובשביל זה צריך לעבוד. מחשבה יצירתית והשקעת משאבים (זמן וכסף) יצירו לכם קישורים איכותיים, רלוונטיים שלקוחות יעשו בהם שימוש וגם גוגל יתחשב מאוד בהם.
זה לא עבודה לחברת קידום אתרים, זאת עבודה שאתם צריכים לנהל וגם לעשות אותה. אתם לא יכולים לשלוח את מקדם האתרים שלכם להרצאות בכנס בנושאי ההתמחות שלכם, אתם לא יכולים שמקדם האתרים יכתוב ביקורות על מוצר או שירות שהוא לא קנה, אתם לא יכולים לשלוח את מקדם האתרים שיתנדב בשמכם בפעילות קהילתית.
קישורים צריך להרוויח ובמאמר זה פרסתי בפניכם 4 הזדמנויות ליצירת קישורים שתבדל אתכם מהמתחרים שלכם שבונים קישורים כי זה הכי קל אבל בהחלט הרבה פחות אפקטיבי.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

User Rating: 4.55 ( 3 votes)

About זוהר עמיהוד

זהר עמיהוד, מומחה שיווק באינטרנט, בעל תואר שני במנהל עסקים עם ידע וניסיון רב בשיווק בכלל ובאינטרנט בפרט. מייעץ ומלווה חברות בנושאי השיווק הדיגיטלי. זהר מביא איתו ראייה עסקית רחבה בצד הפעלת הכלים האינטרנטיים להגדלת הרווח של העסק.

Check Also

יונה יהב ראש העיר חיפה, פרופ אבי קרסיק שותף בקרן גואנזו ישראל, דן שוורצמן מנכל מיינדאפ, מר zhou יו"ר המחוז הסיני, קרל יאנג מנכל החממה.

שיתוף פעולה ראשון בישראל לחממת מדעי החיים בגוואנגז'ו

חממת מדעי החיים בגוואנגז'ו, שהוקמה לאחרונה על-ידי הקבוצה הישראלית בראשות ד"ר שוקי גלייטמן, הודיעה היום …

מוצרי פרסום ושיווק

מוצרי פרסום ושיווק ייעודיים לאוהבי הרכבים

חלק מהעובדים שלכם אוהבים רכבים, ואתם רוצים להפתיע אותם עם מוצרי פרסום ושיווק שיוכלו לעשות …