Breaking News

למה אני צריך אתר אינטרנט?

טוב אולי זו שאלה קצת רטורית. אבל שאלה זו נשאלת כמעט בכל פגישה ופגישה. למען דיוק, זו שאלה מאוד חשובה ונפוצה ביותר בעידן הדיגיטל שבו אנחנו נמצאים.

כבר בתחילתו של אינטרנט היה ברור כי בעתיד מאמצי השיווק יתרכזו בעולם הדיגיטלי ובאינטרנט. כבר אז היה ברור כי העסק שלך צריך להיות מיוצג באינטרנט וזאת אפילו אם יש לך עסק קטן עם מוצר שאינך חושב שאינך יכול למכור ברשת. כיום באמצעות אתר סחר כמעט כל דבר נמכר באינטרנט, ספרים, בגדים, כרטיסי טיסה, נדלן, מחשבים, אוזניות ואפילו מטוסים ומכוניות יוקרה. בכל רגע נתון נמצאים כ- 20,000,000 איש בתהליך מכירה וקניה כל שהיא, למעשה אם תדמיין את זה אז מי שהוא ידע איך למכור את המוצר.

אני רוצה להבהיר נקודה חשובה מאוד. אני לא אומר לשים את כל הביצים בסל אחד, כלומר לרכז את כל מאמצי השיווק שלך במכירה דרך האתר. אם המוצר מאפשר את זה בקלות אז יופי, אחרת אתה צריך לפתח ולהכין נוכחות דיגיטלית באינטרנט. אתה חייב את הנוכחות הזו שהיא הבסיס לכל הפעילות שלך, כך שלקוחות, עובדים, שותפים עסקיים ואפילו המשקיעים יוכלו בקלות רבה יותר לאתר את העסק שלך ואת המוצרים ואת השירותים שאתה יכול להציע.

עם כל זאת, עדיין לא מספיק שיהיה לך אתר. אתה צריך אתר עם מראה מקצועי ומזמין כדי שתילקח ברצינות. צרכנים רבים מבצעים חיפושים ברשת ומבקרים באתרי הספקים לפני שהם מבצעים רכישה באינטרנט או רכישה פיזית בחנות או בבית עסק. האתר שלך עשוי וחייב להיות זה שיגרום לרושם ראשוני חיובי וטוב על הקונה הפוטנציאלי. ואם אתר שלך נראה כמו שחבורה של ילדים בגן עיצבו אותו אז סיכויי המכירה שלך בוא נגיד ירודים או אפסיים ודווקא תשאיר רושם ראשוני לא כל כך חיובי.

אחת הנקודות המעניינות באינטרנט שיש לך הזדמנות שווה כאשר אתה מתחרה מול הגדולים בשוק. יש לך הזדמנות לעשות את הרושם הראשוני שלך בצורה יעילה וטובה, ולהקרין את המקצועיות, יכולות אישיות והאיכות בעבודה שלך. ההיפך גם נכון. ראיתי כבר אתרים של חברות גדולות שפשוט היה ניכר בהם שלא בדיוק הבינו מה הם מנסים להשיג. לי אישית ממש לא איכפת אם אתה עסק קטן של איש אחד או גדול עם 500 עובדים. אם אתה מקצועי ואמין ואין לך אתר אינטרנט אז אתה מאבד את העסקאות לחברות אחרות שחלקן די מרושעות.

למעשה, בוא נחרוג בכלל קטן, זה אולי יותר טוב שאין לך אתר מאשר יש לך אתר שעושה לך רע. האתר אומר מה שהוא עליך כבעל עסק. אתה פשוט אומר: "תראו כמה שאנחנו לוקחים את עצמנו ברצינות ולכן פיתחנו והקמנו את האתר הנפלא הזה עבור הלקוחות שלנו ולטובתם." או שאפשר להגיד: "תראו הבן של האח שלי היה פנוי כמה דקות בחופשת הפסח ולכן ביקשתי ממנו לעשות לי אתר, אוהה גם שילמתי לו 25 שח. והעשה לי עיצוב".

אתר שלך הוא חלק חשוב מעסק ומפעילות השיווק שלך! תתחייס אליו בכבוד וברצינות.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About וובסל אתרים שיווק פירסום קידום דיגיטלי אלי רחימי

WebCell מתמחה בייעוץ ותכנון אסטרטגי של תקציב השיווק הדיגיטלי ובישום טקטי רב ערוצי גמיש וכל זאת תחת קורת גג אחת. השירותים שלנו מתאפיינים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". התוצאה – הגדלת החשיפה של המותג ומוצרי הלקוח ויצירת מנגנוני לידים איכותיים! WebCell מציעה שירותי פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט בעלי חווית משתמש ברמה גבוהה, במטרה לאפשר העברת המסר, השירותים והאיכויות של הלקוח בצורה ברורה וחדה לגולש המזדמן ולמשתמשים הקבועים באתר. WebCell מציעה חבילת שרותי פרסום וחשיפה מתקדמים, שיביאו להגברה משמעותית של תנועת גולשים ממוקדים ומכווני מטרה לאתר החברה \ מייזם. WebCell פיתחה במשך השנים מתודולוגיות עבודה מוכחות התומכות ביעדים אלו. WebCell פועלת בשיטות עבודה חדשניות – מוטה תוצאות הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום החיפוש בשוק המקומי והבינלאומי. בשורה התחתונה – אנו נביא את קהל היעד האיכותי לאתר שלך, שתמכור ותתפרסם יותר!

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …