Breaking News

נכנסים לגן חדש – טראומה או הרפתקה מסקרנת?

הפרידה הזו, התהליך הטבעי של הכנסת הילד הנרגש, ואולי אפילו גם מבוהל, לגן חדש, היא משימה מורכבת וקשה, שעבורנו היא סוג של פתרון קל שאנו מעוניינים ליישם בין אם עקב החזרה לעבודה ובין אם הרצון שלנו שיזכה לאינטראקציה קבועה עם ילדים נוספים. הגיע הרגע וההורים מגיעים לגן במטרה למצוא מסגרת חינוכית טובה ואיכותית עבור ילדם. בין אם התינוק שהה עד עכשיו במשפחתון ובין אם הילדה טופלה עד עתה אצל מטפלת, אחד מההורים או אצל סבתא, את רוצה להראות להם שהגן שלך הוא המסגרת הטובה ביותר אשר בה יוכלו להפקיד את ילדם, בלב שלם ובביטחון מוחלט לשלומו וללכת לעבודה.

מה בעצם אנו מחפשים כשאנו מנסים למצוא את הגן הטוב ביותר עבור הבייבי שלנו?

כל אמא וכל אבא יודעים היטב שאת הטיפול שהוא נותן לילדו שום גורם מקצועי לא ייתן לו וככל שנבין זאת מוקדם יותר כך תקל עלינו מלאכת מסירת הילד לידיים זרות ותצטמצם תחושת חוסר האונים וייסורי המצפון המעיקים. לכן, כדאי שנפנים במהירות שבעצם מה שחשוב זה לא למצוא גננת שתאהב את הילד כמונו, אלא תיתן לו אהבה, תלמד אותו מה שהוא צריך לדעת בגילו, תעזור לו להשתלב בחברת ילדים בגילו, תלמד אותו איך להתיידד, איך לעזור, איך להתמודד, ועוד.

מאחר ומסגרות חינוכיות נבדלות זו מזו בהיבטים רבים, הורים רבים שואלים את עצמם מהו האיזון הנכון בין המרכיבים השונים – מה בעצם יותר חשוב, שהילד יהיה נאהב ומחובק או שילמד ויחכים?
בייבי גן ברחובות מעניק שילוב מוצלח מאד של גננות שיודעות לחבק ולערסל, ומצד שני גם ללמד את החומר ולהכיר לילד מיומנויות חדשות. זה אולי נשמע מוזר שילד צעיר צריך "ללמוד את החומר", אך מי שביקר בבייבי גן ברחובות יודע ממקור ראשון כמה הילדים אוהבים "להשוויץ" בידע שלהם, באוצר המילים העשיר שלהם, ובעובדה שהם כנראה יותר מפותחים מילדים אחרים בני גילם שלומדים במוסדות חינוך אחרים.

ישנו מרכיב נוסף, בעל חשיבות רבה עבורך הגננת, אשר כדאי להתייחס אליו והוא הגורם המקצועי המלווה, מדריך ונותן ייעוץ לצוות החינוכי בנושאים שונים הקשורים לחיי הגן ופיקוח. העבודה היומיומית עם הילדים היא עבודה שוחקת: הצוות מתמודד בו זמנית עם כמות גדולה של ילדים, סוגיות חינוכיות, עמדות שונות של הורים בנוגע להתפתחות הילדים, לוח זמנים מסודר שמקובל בגן. אצל מנהלת הגן וצוות המטפלות/גננות עולות פעמים רבות דילמות רבות. ייעוץ מקצועי הניתן בצורה מסודרת למסגרת נותן מענה בנושאים אלה ומאפשר שמירה על איזון נכון בגן- הן בנוגע לטיפול השגרתי בילדים ועבודת הצוות והן בנוגע לטיפוח של סביבה רגשית בריאה במסגרת.

האם הצוות עובר השתלמויות או הדרכות בנושאים הקשורים לילדים והתפתחותם? איזה מענה ניתן במקרים של קושי מסויים עם ילד?

חשוב לדעת כי במסגרת טובה, מתקיימות הדרכות צוות על בסיס קבוע ולא רק כשמתעוררים קשיים. ההדרכות מאפשרות למטפלות לדבר על העבודה השוטפת במסגרת תומכת ומקצועית, ולפתור דילמות שונות ביחד. ליווי של גורם מקצועי משלב, במקרים רבים, גם הרצאות להורים בנושאים התפתחותיים שונים, סדנה להורים בגן, הדרכת הורים בגן והכוונה פרטנית בהתאם לצורך שרואה המנהלת.

זו לא בושה וזו אף חובה מתוך האחריות ההורית והמחוייבות שיש לנו כלפיי ילדינו להגיע לבקר לפחות שלוש פעמים וכל פעם בשעה שונה לפני שמחליטים ובוחרים בגן ילדים בראשון לציון, בכל שעה תראו חלק אחר של היום ומטלות שונות כך תוכלו לראות לאיזה טיפול יזכה ילדכם במהלך היום.

נכון שלסבלנות יש גבול ושזה אנושי מאוד, אך שימו לב שגם אתם בעבודתכם לא מתנפלים פתאום על לקוח או על הבוס שלכם גם את זהו קצה גבול הסבלנות כיוון שאתם מציבים לכם גבולות שיתאימו לנורמות החברתיות את זה אתם צריכים לבקש ולמצוא אצל הצוות הטיפולי אצלו אתם מפקידים את יקירכם, גם בקצה גבול הסבלנות צוות מטפל, אוהב ומסור יבלע את הרוק וייתן מענה הולם וסבלני לצרכי ילדיכם, על זה לעולם אל תתפשרו.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About וובסל אתרים שיווק פירסום קידום דיגיטלי אלי רחימי

WebCell מתמחה בייעוץ ותכנון אסטרטגי של תקציב השיווק הדיגיטלי ובישום טקטי רב ערוצי גמיש וכל זאת תחת קורת גג אחת. השירותים שלנו מתאפיינים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". התוצאה – הגדלת החשיפה של המותג ומוצרי הלקוח ויצירת מנגנוני לידים איכותיים! WebCell מציעה שירותי פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט בעלי חווית משתמש ברמה גבוהה, במטרה לאפשר העברת המסר, השירותים והאיכויות של הלקוח בצורה ברורה וחדה לגולש המזדמן ולמשתמשים הקבועים באתר. WebCell מציעה חבילת שרותי פרסום וחשיפה מתקדמים, שיביאו להגברה משמעותית של תנועת גולשים ממוקדים ומכווני מטרה לאתר החברה \ מייזם. WebCell פיתחה במשך השנים מתודולוגיות עבודה מוכחות התומכות ביעדים אלו. WebCell פועלת בשיטות עבודה חדשניות – מוטה תוצאות הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום החיפוש בשוק המקומי והבינלאומי. בשורה התחתונה – אנו נביא את קהל היעד האיכותי לאתר שלך, שתמכור ותתפרסם יותר!

Check Also

צילום ברוריה אלעד

המזרחן תושב חיפה אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד פרסם השבוע את הספר סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי – פלסטיני

הישג לספרו של המזרחן החיפאי אל"מ (מיל.) ד"ר משה אלעד אודות סוגיות הליבה בסכסוך הישראלי  …

היומן שנכתב על-ידי יוסף דעדוש במחנה הריכוז ג'אדו התגלה שנים רבות לאחר מותו ונמסר בטקס מרגש ל"יד ושם"

ביום השואה הבינלאומי: יומן גנוז ממחנה ריכוז בלוב נמסר ל"יד ושם" היומן שנכתב על-ידי יוסף …