Breaking News

הפער לימודי יחסי ציבור ומשרת יחסי ציבור

משרות ביחסי ציבור- לחפש ולמצוא עבודה בתחום יחסי הציבור
הפער בין הלימודים לבין המציאות

תחום יחסי הציבור נראה, מהצד, כתחום מפתה ומרתק אשר תמיד דורש ידיים עובדות. תחום זה הינו שונה במהותו מתחום הפרסום- איש יחסי הציבור אינו רוכש זמן שידור או מקום בעיתון על מנת לשים בו פרסומות של החברה או בית העסק, אלא משפיע באופן עקיף על התקשורת ועל דעת הקהל הציבורית על ידי הודעות לעיתונות, מסיבות עיתונאים מרשימות ועוד. הרבה מאוד אנשים לומדים את התחום, בתקווה להשתלב בעבודה בו בעתיד.

אך כשמגיעים לשלב חיפוש העבודה, מגלים כי החלום לא תמיד מתגשם בקלות. למעשה, למרות שיש לא מעט משרות ביחסי ציבור, לא תמיד בוגרי לימודים בתחום, ללא ניסיון, יוכלו להתקבל בקלות לעבודה.

איך לפנות אל משרד יחסי ציבור?

הבעיה העיקרית בתחום יחסי הציבור היא שהוא מאוד תחרותי. על משרות ביחסי ציבור יש לא מעט מועמדים אשר מתחרים ביניהם. לכן, כאשר פונים אל משרד יחסי ציבור ושולחים אליו את קורות החיים שלכם, עליהם להיות בולטים מספיק על מנת לגרום למעסיק הפוטנציאלי להתקשר דווקא אליכם. לכן, יש חשיבות רבה לנוסח קורות החיים, וגם למכתב המקדים המצורף אליהם, המהווה פנייה אישית אל המעסיק.

חשוב לזכור כי איש יחסי ציבור הוא למעשה איש מכירות שאמור לקדם עסקים וחברות, והמבחן הראשון שצריך לעבור כל מועמד הינו שלב המיון בקבלה לעבודה- המועמד צריך למכור היטב את עצמו, ולגבור על המועמדים המתחרים.

אחד מן הדברים הכי חשובים בתחום יחסי הציבור הינו הניסיון. ניסיון בעבודה בתחום נותן יתרון משמעותי מאוד למועמד. במידה ואין לכם ניסיון ספציפי בתחום יחסי הציבור, תוכלו לפרט גם ניסיון מעולמות קרובים- כמו למשל פרסום או תקשורת.

במידה ואין לכם כלל ניסיון, הדבר עלול להקשות עליכם למצוא עבודה. לכן, נסו לרכוש את הניסיון בעצמכם- תוכלו להציע את עצמכם בהתחלה כעובדי יחסי ציבור של עסק קטן שאתם עובדים בו או מכירים אותו, או אפילו לנסות לעסוק, במשך תקופה, ביחסי ציבור של עמותה שאתם מעוניינים לקדם את מטרותיה.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About גינגי פרידמן

גינגי פרידמן נמנה עם האבות המייסדים של הפרסום המודרני בארץ. הישראלי הראשון שלמד פרסום באקדמיה (Watford College) הקים את משרד הפרסום ADMARK בשנת 1976. המשרד היה אחראי לפריצות דרך חשובות בענף ונחשב למשרד ייחודי ומשפיע. בשנת 2001 הקים את חברת ההשמה ADMAN המתמחה בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. כמו כן, הוא מרצה מבוקש במכללות ובגופים וארגונים שונים. משמש כיועץ לחברות ולפרטיים. הגיש את תכנית הראיונות "שיחות מהביצה" ובעל טורים בדה מרקר, YNET, אותות, ICE ומזבלה. גינגי כתב 5 רומנים ו-2 ספרי הגיגים פילוסופיים על השפה העברית.

Check Also

אישה מחזיקה עציץ קטן עם קקטוס

לאן המלחמה הזו עוד יכולה להוביל?

האישה התאהבה בקקטוס שקנתה לבעלה כמחווה של אהבה, עכשיו הבעל מבקש להפרד ממנו לאן המלחמה …

שמעון דורון

חבר חדש בהנהלת יד ושם: שמעון דורון, יו"ר הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב

חבר חדש בהנהלת יד ושם: שמעון דורון, יו"ר הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב המינוי …