Breaking News

הכותבים בדיילי פוסטי

  • וובסל אתרים שיווק פירסום קידום דיגיטלי אלי רחימי

    WebCell מתמחה בייעוץ ותכנון אסטרטגי של תקציב השיווק הדיגיטלי ובישום טקטי רב ערוצי גמיש וכל זאת תחת קורת גג אחת. השירותים שלנו מתאפיינים בחשיבה יצירתית "מחוץ לקופסה". התוצאה – הגדלת החשיפה של המותג ומוצרי הלקוח ויצירת מנגנוני לידים איכותיים! WebCell מציעה שירותי פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט בעלי חווית משתמש ברמה גבוהה, במטרה לאפשר העברת המסר, השירותים והאיכויות של הלקוח בצורה ברורה וחדה לגולש המזדמן ולמשתמשים הקבועים באתר. WebCell מציעה חבילת שרותי פרסום וחשיפה מתקדמים, שיביאו להגברה משמעותית של תנועת גולשים ממוקדים ומכווני מטרה לאתר החברה \ מייזם. WebCell פיתחה במשך השנים מתודולוגיות עבודה מוכחות התומכות ביעדים אלו. WebCell פועלת בשיטות עבודה חדשניות – מוטה תוצאות הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום החיפוש בשוק המקומי והבינלאומי. בשורה התחתונה – אנו נביא את קהל היעד האיכותי לאתר שלך, שתמכור ותתפרסם יותר!
  • אבי ביצור, ד"ר

    ד"ר אבי ביצור, נושא בתפקידים רבים ובכירים במשק הישראלי, הוא מומחה להגנת העורף, המנכ"ל הראשון של המשרד לענייני גמלאים, ראש המגמה לביטחון והגנת העורף במכללה האקדמית בית ברל, חבר הנהלת תאטרון האידישפיל, חבר הנהלת מילב״ת, חבר הנהלת אגודת חוקרי יחסי צבא-חברה בישראל, ראש ההתמחות לגרונטולוגיה יישומית בבית הספר למקצועות הבריאות ומרצה בכיר במל״א ובמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה, יו״ר הוועדה למחקרים אקדמיים בנושא זקנה של המשרד לשיוויון חברתי בממשלה, לשעבר מנכ"ל משרד הגמלאים ודירקטור בחברות וגרונטולוג, איש אקדמיה ומרצה בכיר Phd Avi Bitzur - Head of Practical Gerontology - Or Yehuda academic colleuge
  • גינגי פרידמן

    גינגי פרידמן נמנה עם האבות המייסדים של הפרסום המודרני בארץ. הישראלי הראשון שלמד פרסום באקדמיה (Watford College) הקים את משרד הפרסום ADMARK בשנת 1976. המשרד היה אחראי לפריצות דרך חשובות בענף ונחשב למשרד ייחודי ומשפיע. בשנת 2001 הקים את חברת ההשמה ADMAN המתמחה בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. כמו כן, הוא מרצה מבוקש במכללות ובגופים וארגונים שונים. משמש כיועץ לחברות ולפרטיים. הגיש את תכנית הראיונות "שיחות מהביצה" ובעל טורים בדה מרקר, YNET, אותות, ICE ומזבלה. גינגי כתב 5 רומנים ו-2 ספרי הגיגים פילוסופיים על השפה העברית.
  • זאב גרינברג

    זאב הינו פילוסוף טכנולוגי, ר׳ פרויקטי בינה עסקית ובינה מלאכותית
  • ד"ר אבי ליליאן

    בוגר בית הספר לרפואה וטרינרית ע"ש קורט האוניברסיטה העברית ירושלים. מייסד מנהל ומרצה במכללת מגן דוד ירוק בנושאי הרפואה הווטרינרית והתנהגות בעלי חיים.
  • שרה יעקב

    שרה יעקב, כמו כל איש מקצוע חיפשתי במשך שנים רבות מהו הגורם שבמהותו יוצר את השינוי ואת ההתפתחות באדם הפונה אלי. זו שאלה קרדינאלית עבור כל איש מקצוע. הרי אם ימצא את התשובה, תהיה יעילות עבודתו מורגשת וחדה יותר. שנים חשבתי שאמצא את התשובות במסגרת שיטות טיפול שונות אשר למדתי. עם הזמן גיליתי שהמרכיב העיקרי המסייע בטיפול הוא הקשר הבלתי - אמצעי והאמון שנוצרים בין המטפל והמטופל. ובעקבות זאת היכולת המתפתחת שלהם לנהל דיאלוג אותנטי במרחב בטוח היוצר פתיחות מקסימאלית ואמון מרבי. טלפון: 03-5045342 דואל: maypal.sara@gmail.com
  • עו"ד גמליאל אופיר

    עו"ד, אופיר גמליאל, בן 37, נשוי ואב לשלושה בנים. מכהן אופיר כמנכ"ל בפועל ובעלים של קבוצת גמלאיל וכן בעלים של חברת "יו. אס. אי. אל. פרופרטיס" – חברת נדל"ן אמריקאית. אופיר בוגר תואר ראשון במשפטים. את הקריירה התחיל לפני למעלה מעשור בתור עו"ד בתחום המקרקעין, כך רכש ניסיון רב בתחום הנדל"ן הישראלי והבינלאומי. בעבר, אופיר גמליאל כיהן כסמנכ"ל שיווק & מכירות של חברה ציבורית אינטרקולוני, וכדירקטור של מ"ס חברות נדל"ן באירופה.
  • יוני דניאל

    יוני דניאל-צדיק סוכן פיננסי-פנסיוני מתמחה בגילאי 50+ העוסק בפעילות המתמקדת בהבנת תיק הלקוח על כל מוצריו (קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים, ביטוחי בריאות ועוד..)
  • זוהר עמיהוד

    זהר עמיהוד, מומחה שיווק באינטרנט, בעל תואר שני במנהל עסקים עם ידע וניסיון רב בשיווק בכלל ובאינטרנט בפרט. מייעץ ומלווה חברות בנושאי השיווק הדיגיטלי. זהר מביא איתו ראייה עסקית רחבה בצד הפעלת הכלים האינטרנטיים להגדלת הרווח של העסק.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.