Breaking News

דרוש אדריכל-מכונאי-רופא

יש חיה כזאת? כנראה שכן. עובדה. משרד התמ"ת, משרד ממשלתי חשוב פרסם מכרז בדיוק עבור המוטציה הזאת. המכרז שהוציא המשרד מבקש הצעות ל:שירותי ייעוץ אסטרטגי, שיווקי ויחס"צ הכוללים גם עבודת מיתוג, שירותי קריאייטיב ורכש מדיה. בקיצור שירותים שבד"כ ניתנים ע"י 4-5 גופים מתמחים שונים,

משרד התמ"ת מצפה לקבל מגוף אחד.

מי שמפרסם מכרז כזה מעיד על עצמו ש: א. אין לו מושג על מה הוא מדבר

ב. הוא לא רציני.

או

ג.הוא בכלל לא מתכוון לזה והמכרז לא נועד אלא כדי לספק מענה למישהו ספציפי שבקונסטלציה מאוד מיוחדת יוכל לספק את כל השירותים הללו בחבילה אחת.

ואני כבר לא מדבר על שאר תנאי המכרז המפרטים את מספר האנשים הדרושים לעבודה, ניסיונם ומספר השעות שהם מתחייבים להקדיש למשימה.

כולם מופרכים בתכלית. מי שקורא את תנאי המכרז אין לו אלא להגיע למסקנה העצובה שמי שניסח אותו, זה כנראה הנכד של כבוד השר.

אז מה בכל זאת עומד מאחורי המכרז המשונה הזה?

בתור אחד שיודע איך הדברים האלה עובדים ,הרשו לי לגלות לכם.

כבוד השר חש צורך לספק עבודה והכנסות לאנשים שהוא רוצה ביקרם

ואחרי שהוא מיצה את כל האופציות העומדות לרשותו במסגרת

המחלקות השונות במשרד עתיר הג'ובים שלו, הוא עדיין חש מחויב לאי אילו אנשי מקצוע חיצוניים , המסייעים לו בהתנדבות וטרם באו על שכרם,

או אז עלה רעיון מבריק בראשו הקודח. – נצ'פר אותם בתקציבי פרסום.

אבל לצורך כך יש לו הרי את לפ"מ? איך הוא יתרץ את העובדה שאיננו פונה אל

לשכת הפרסום הממשלתית המספקת את שרותיה המגוונים ללא כוונת רווח?

פשוט ביותר, אמר לעצמו, נתפור חבילה משונה של כל מיני שירותים

שאת חלקם לפ"מ לא מספקת, כמו יחס"צ, כמו ייעוץ אסטרטגי וכ"ו

נארוז הכל בחבילה אחת ונקרא לזה "מיתוג" ובא לציון גואל.

עכשיו, לא נותר לנו אלא להמתין בסבלנות ולראות מי יזכה במכרז

ואז גם נדע עבור מי המכרז הזה יועד מלכתחילה.

הכותב הוא מנכ"ל ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת

התפרסם ב-17.2.10

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About גינגי פרידמן

גינגי פרידמן נמנה עם האבות המייסדים של הפרסום המודרני בארץ. הישראלי הראשון שלמד פרסום באקדמיה (Watford College) הקים את משרד הפרסום ADMARK בשנת 1976. המשרד היה אחראי לפריצות דרך חשובות בענף ונחשב למשרד ייחודי ומשפיע. בשנת 2001 הקים את חברת ההשמה ADMAN המתמחה בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. כמו כן, הוא מרצה מבוקש במכללות ובגופים וארגונים שונים. משמש כיועץ לחברות ולפרטיים. הגיש את תכנית הראיונות "שיחות מהביצה" ובעל טורים בדה מרקר, YNET, אותות, ICE ומזבלה. גינגי כתב 5 רומנים ו-2 ספרי הגיגים פילוסופיים על השפה העברית.

Check Also

שמעון דורון

חבר חדש בהנהלת יד ושם: שמעון דורון, יו"ר הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב

חבר חדש בהנהלת יד ושם: שמעון דורון, יו"ר הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב המינוי …

לשלול את האזרחות של כל אדם שמורשע בבית משפט בפגיעה בביטחון המדינה

בעקבות ריבוי מקרי הריגול עבור איראן: אומ"ץ תעתור לבג"ץ אם לא יחוקק חוק לשלילת אזרחות …