Breaking News

המסורת המפוארת נמשכת, וגם השנה ועד העדה הספרדית מסייעת לסטודנטים וסטודנטיות להשלים לימודים אקדמיים

למצות את הפוטנציאל: ועד העדה היהודית ספרדית חיפה מחלק מלגות במאות אלפי שקלים

המסורת המפוארת נמשכת, וגם השנה העמותה שפועלת ברציפות מאז 1872 מסייעת לסטודנטים וסטודנטיות להשלים לימודים אקדמיים המלגות יחולקו בטקס מרשים במעמד ראש העיר יהב ב-3.6 עו"ד יוסף גילאור, יו"ר העמותה: "זוהי זכות אדירה לסייע לכל מי שנתקל במכשול לדלג מעליו. המלגות הן בסיס לעתיד טוב יותר לכולנו"

 

העוצמה הכלכלית, הצבאית והרוחנית של מדינת ישראל נשענת במידה רבה על השכלה גבוהה. קרוב ל-50% מהצעירים בארץ בוחרים במסלול אקדמי, על-מנת למצות את היכולות שלהם, לפתח קריירה מתגמלת ולתרום לחברה ולמדינה. לא מעט סטודנטים וסטודנטיות נתקלים לאורך הדרך במכשול לא פשוט: קושי כלכלי לממן הן את הלימודים והן את המחיה. ועד העדה היהודית ספרדית חיפה מעניק למי שזקוק לכך תמיכה כספית נדיבה, ומאפשר את השלמת התואר בתנאים נוחים.

מיליוני שקלים לאורך עשרות שנות נתינה

היקף הנתינה של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה – עמותה שהוקמה ב-1872 ופועלת מאז ברציפות – הוא מאות אלפי שקלים בכל שנה. מאז ייסוד מפעל המלגות המפואר, סייע ועד העדה לאלפי חיפאים וחיפאיות לרכוש השכלה גבוהה. "אין עוד עמותה בארץ שמעניקה מלגות במשך תקופה כה ארוכה ובהיקף כספי כה גבוה", מציין עו"ד יוסף גילאור, יו"ר ועד העדה. "מבחינתנו זוהי זכות אדירה לסייע לכל מי שנתקל במכשול כלכלי לדלג מעליו ולהמשיך הלאה אל התואר הנכסף".

טקס מרשים שהפך גם הוא למסורת

חלוקת המלגות הפכה עם השנים לטקס מרשים שנועד להמחיש את המחויבות של ועד העדה היהודית ספרדית חיפה להשכלה גבוהה, ובאופן כללי לנתינה לקהילה. השנה הטקס ייערך ב-3.6 באולם אורנים (טשרניחובסקי 35) במעמד ראש העיר החדש-ישן יונה יהב. האירוע יכלול גם מופע ייחודי של אמנות בחול של האמנית ציבי וקסמן בליווי רביעיית כלי מיתר.

מלגה היא לא "רק" סכום כסף משמעותי עבור סטודנט או סטודנטית שנמצאים בראשית דרכם, אלא גם הבעת אמון במי שהם. מקבלי מלגות רבים הכירו על כך תודה לאנשי ועד העדה לאורך השנים. כך למשל בטקס הענקת המלגות בשנה שעברה, סיפרה פרופ' מרסל מחלוף, דיקנית הפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה בטכניון, כי המלגה שקיבלה דחפה אותה להצטיין.

"השנה חשוב במיוחד לתמוך בסטודנטים וסטודנטיות"

"המלגות הן בסיס לעתיד טוב יותר לא רק עבור הסטודנט או הסטודנטית, אלא עבור כולנו", מדגיש עו"ד גילאור. "ניסיון העבר מוכיח כי הסטודנטים שתמכנו בהם הפכו למהנדסים, רופאות, עובדים סוציאליים, משפטניות, מדענים וחוקרות שתרמו רבות למדינה. השנה חשוב במיוחד לתמוך בדור העתיד, ואני שמח שיש לנו את היכולת לעשות זאת".

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About רון פלג

Check Also

טקס חלוקת מלגות של ועד העדה הספרדית חיפה – מתן מלגות במאות אלפי שקלים מדי שנה הוא אחת ההשקעות הטובות ביותר שלנו"

גם השנה, במיוחד השנה: ועד העדה היהודית ספרדית חיפה העניק מלגות לסטודנטים בטקס מרגש בין …

כנס מקצועי רב חשיבות של הבית הספרדי ושל אוניברסיטת חיפה בנושא חוסן נרטיבי בסיפורי חיים של זקנים

"סבתא, ספרי לי סיפור" – כנס מקצועי רב חשיבות של הבית הספרדי ושל אוניברסיטת חיפה …