Breaking News

דרושים עובדים בדיגיטל – מחפשים עבודה בדיגיטל או במדיה?

למה חברות מחפשות פרסום דיגיטלי?
הפרסום של העולם המודרני והדיגיטלי הוא כבר מזמן לא מה שהוא היה בעבר. למעשה, היום עלה משמעותית כוחן של הרשתות החברתיות בכל הנוגע לפרסום ולתודעת הקהל. לכן, בניגוד לפרסום שמתמקד ברדיו, בעיתונות ובטלוויזיה, כיום הדגש הינו על פרסום ברחבי האינטרנט ובעיקר ברשתות החברתיות. פרסום זה הינו אפקטיבי במיוחד, הן מפני שהוא מאפשר להגיע להמוני לקוחות חדשים באמצעות השקעה מועטה יחסית של משאבים, והן מפני שהוא מאפשר פנייה ממוקדת לקהלי יעד ספציפיים על פי פילוחי שוק.

כדאי לדעת כי מחקרים מראים שלא פחות מ-45% בממוצע מזמנם הפנוי של קהל הצרכנים בישראל מושקע בגלישה באינטרנט, בעיקר באתרי חדשות וברשתות חברתיות. תחום הדיגיטל מתעל נתון זה למטרות שיווק וקידום מכירות של עסקים מכל הסוגים.

כל העובדות הללו הופכות את מקצוע הדיגיטל לאחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה בימינו. חברות מכל התחומים מפרסמות מדי יום מודעות דרושים משרות דיגיטל ניו מדיה, בחיפוש אחר מומחי דיגיטל אשר יביאו לכדי קידום משמעותי בהכנסות החברה.

מה צריך לדעת על מנת להיות איש דיגיטל?
למעשה, קיים מגוון רחב של תפקידים בתחום הדיגיטל, ולכל תפקיד יש דרישות מעט שונות. ניתן למצוא מודעות דרושים עובדי דיגיטל בתחומים של תכנות, עיצוב גרפי, יחסי ציבור ועוד ועוד. עם זאת, ניתן להכליל ולומר כי אנשי דיגיטל הם לרוב אנשי פרסום, ולכן עליהם להיות בעלי בקיאות רבה בתחום הפרסום והשיווק. עליהם לדעת למפות היטב את צרכי הלקוח, וכן להגדיר היטב את פלח השוק הרלוונטי עבור המוצרים או השירותים של הלקוח. בנוסף, הם צריכים לדעת לבנות קמפיין שיווקי רלוונטי ומתאים אשר יוכל לקדם את מכירות העסק.

מעבר לכך, לאיש הדיגיטל צריכה להיות היכרות מעמיקה עם עולם האינטרנט והרשתות החברתיות. עליו לדעת כיצד להעביר את הקמפיין משלב הקריאייטיב לזירה האינטרנט, על כל הפנים השונים שלה- פרסום מודעות ובאנרים, רשתות חברתיות, קידום אתר הלקוח ועוד. איש דיגיטל מקצועי יידע לחזות מראש את מידת ההצלחה של הקמפיין, ולזהות מגמות שונות בעת הרצת הקמפיין.

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About גינגי פרידמן

גינגי פרידמן נמנה עם האבות המייסדים של הפרסום המודרני בארץ. הישראלי הראשון שלמד פרסום באקדמיה (Watford College) הקים את משרד הפרסום ADMARK בשנת 1976. המשרד היה אחראי לפריצות דרך חשובות בענף ונחשב למשרד ייחודי ומשפיע. בשנת 2001 הקים את חברת ההשמה ADMAN המתמחה בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. כמו כן, הוא מרצה מבוקש במכללות ובגופים וארגונים שונים. משמש כיועץ לחברות ולפרטיים. הגיש את תכנית הראיונות "שיחות מהביצה" ובעל טורים בדה מרקר, YNET, אותות, ICE ומזבלה. גינגי כתב 5 רומנים ו-2 ספרי הגיגים פילוסופיים על השפה העברית.

Check Also

שמעון דורון

חבר חדש בהנהלת יד ושם: שמעון דורון, יו"ר הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב

חבר חדש בהנהלת יד ושם: שמעון דורון, יו"ר הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב המינוי …

לשלול את האזרחות של כל אדם שמורשע בבית משפט בפגיעה בביטחון המדינה

בעקבות ריבוי מקרי הריגול עבור איראן: אומ"ץ תעתור לבג"ץ אם לא יחוקק חוק לשלילת אזרחות …