Breaking News

תחקיר: כלבוטק מוליכה שולל את צופיה

תחקיר בלעדי: כלבוטק מוליכה שולל את צופיה

גינגי פרידמן

אתמול -29.10.13 ישבתי מול הטלוויזיה ושלא כהרגלי צפיתי בתכנית כלבוטק.

התכנית עסקה ב"חשיפה בלעדית! מה קורה בזוגלובק". רפי גינת הציג את הנושא בדרמטיות ובקול מבטיח רעות . בהפסקת הפרסומות הראשונה הוא הכריז, בזו הלשון: יוצאים לחמש פרסומות בלבד וכבר חוזרים. חמש פרסומות"

הבטחה חשובה, עובדה גם הוא חשב כך כי הוא חזר עליה פעמיים בהדגשה רבה.

ואז מה קיבלנו? ארבע הודעות חסות, חמישה תשדירי פרסום, פרומו אחד ועוד ארבע הודעות חסות. איפה זה ואיפה ההבטחה? ניסיתי לדמיין לעצמי את רפי גינת אשר מיצב את עצמו כשומר טוהר המידות, הלוחם ללא חת בכל העוולות והחושף את הנוכלים, העוקצים ומוליכי השולל , מזמין את עצמו לאולפן שלו ומעלה אותו על המוקד בקולו הרועם:" מר גינת, הבטחת חמש פרסומות בלבד אבל צוות התחקירנים שלנו עקב אחריך וגילה שבמקום חמש פרסומות בלבד שידרת 14 פרסומות! פי שלוש מהמובטח. מה יש לך להגיד להגנתך?" מר גינת מנסה להשיב "לא שיקרתי, באמת היו רק חמש פרסומות" "ומה היו השאר, כבד קצוץ?" רועם המראיין "לא, תשדירי חסות, לא נחשבים לפרסומות" "באמת? אז למה הם נחשבים?" "להודעות חסות. זה משהו אחר" "באמת, מר גינת. הודעות חסות אינן פרסומת? נו באמת" "כן, הן פרסומת אך לא במובן המקובל" מגמגם מר גינת

והמראיין לא מניח "כן מקובל, לא מקובל. אלה פרסומות לכל דבר ותפסיק לבלבל את המוח" מר גינת, מנסה למחות אבל המראיין ממשיך לתקוף "ומה זה הפרומו, לא פרסומת?" "לא, ברור שלא. פרומו זה פרומו" מוחה מר גינת "ומה תפקיד הפרומו, לא לפרסם תכנית מסוימת?" "כן, אבל זה לא נקרא פרסומת, לכן קוראים לזה פרומו"

"טוב" מתופף המראיין קצר הסבלנות על השולחן "בקיצור, הבנתם את זה. מעתה, אל תאמינו יותר לאף אחד, גם לא לי, כשאומרים לכם שיוצאים להפסקת פרסומות "קצרה" או "רק לחמש פרסומות" זה תמיד יהיה הרבה יותר.

וכעת ברצינות. הפסקות הפרסומות הן הדבר המרגיז ביותר את הצופים ושדרני הטלוויזיה יודעים זאת וכדי לא להפסיד את הצופים הם אימצו לעצמם מנהג מגונה

להוליך את הצופים שולל בהבטחות שווא. אני מציע לכל השדרנים : אם אתם מבטיחים, תקיימו. בלי שטיקים ובלי טריקים. האמינות שלכם תלויה בכך.

הכותב הוא מנכ"ל ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשו

שלח מאמר הדפס מאמר

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About גינגי פרידמן

גינגי פרידמן נמנה עם האבות המייסדים של הפרסום המודרני בארץ. הישראלי הראשון שלמד פרסום באקדמיה (Watford College) הקים את משרד הפרסום ADMARK בשנת 1976. המשרד היה אחראי לפריצות דרך חשובות בענף ונחשב למשרד ייחודי ומשפיע. בשנת 2001 הקים את חברת ההשמה ADMAN המתמחה בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. כמו כן, הוא מרצה מבוקש במכללות ובגופים וארגונים שונים. משמש כיועץ לחברות ולפרטיים. הגיש את תכנית הראיונות "שיחות מהביצה" ובעל טורים בדה מרקר, YNET, אותות, ICE ומזבלה. גינגי כתב 5 רומנים ו-2 ספרי הגיגים פילוסופיים על השפה העברית.

Check Also

אישה מחזיקה עציץ קטן עם קקטוס

לאן המלחמה הזו עוד יכולה להוביל?

האישה התאהבה בקקטוס שקנתה לבעלה כמחווה של אהבה, עכשיו הבעל מבקש להפרד ממנו לאן המלחמה …

שמעון דורון

חבר חדש בהנהלת יד ושם: שמעון דורון, יו"ר הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב

חבר חדש בהנהלת יד ושם: שמעון דורון, יו"ר הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב המינוי …