Breaking News
אביב-יצחק
צילום: יח"צ

אביב יצחק הכריז שיתמודד על ראשות העיר טבריה

עכשיו זה רשמי: אביב יצחק הכריז על מועמדותו לראשות העיר טבריה

אחרי שפיקד על פלוגה בגבעתי (כבר בגיל 22!), מילא תפקיד סמנכ"ל תפעול במגזר העסקי וכיהן כמנהל ישוב – אביב יצחק הציג את החזון שלו לעיר שבה גדל ∙ "הפוליטיקה הקטנה חייבת להתחלף במנהיגות. אני כאן כדי להשאיר את הילדים שלנו בטבריה" ∙ מאות מתושבי העיר נכחו באירוע שנערך במלון קיסר וכלל הדלקת נרות

הבחירות המוניציפליות הקרובות בטבריה עשויות לייצר סיפור מרתק: ראש העיר הצעיר ביותר בארץ, רק בן 27, ושינוי אמיתי בעיר ששומעת שוב ושוב את המילה "פוטנציאל" בלי שהוא ימומש.

מי שמבטיח מנהיגות, חזון ודרך שיחוללו מהפכה, וגם מציג שלל קבלות כבר בגיל צעיר הוא אביב יצחק. אל הכנס שבו הציג באופן רשמי את מועמדותו לראשות עיריית טבריה, הגיעו מאות מתושבי העיר ובהם הוריו ורעייתו. התושבים צפו בסרטון תדמית, האזינו לנאום כוונות מפורט וסוחף, והיו שותפים גם להדלקת נרות חגיגית עם הרב רונן יצחק, דודו של אביב. בתום האירוע שוחח המועמד הנרגש עם האורחים, הודה על התמיכה וענה לשאלות הרבות.
"טבריה בשבילי היא קודם כל בית", פתח אביב את נאום ההכרזה. "שילוב יוצא דופן של קברי צדיקים ומלונות של תיירים. עיר שמחברת בין כולם". בהמשך סקר את המסע שלו עד כה: ילדות מאושרת בטבריה, הורים שלימדו אותו ואת 4 אחיו על נתינה ללא תנאי, עשייה חברתית בתיכון, פיקוד על לוחמים בחטיבת גבעתי (כשכבר בגיל 22 הוא מונה למפקד פלוגה), שיחה עם מפקד החטיבה שבה הוא מקבל הצעות אטרקטיביות לקידום בצבא אבל מצהיר "באוקטובר 2023 אני אהיה ראש עיריית טבריה", צבירת ניסיון במגזר העסקי (כסמנכ"ל תפעול) ובמגזר הציבורי (כמנהל ישוב), הקמת קבוצת מתנדבים בשם "טבריה במרכז" – ומסע נמרץ ברחבי הארץ על-מנת ללמוד איך להיות ראש עיר.
בין השאר נפגש אביב יצחק עם ראשי ערים בצפון ובדרום שחוו התפתחות והתחדשות בעוד טבריה ממשיכה לדשדש, עם מנכ"לי משרד ממשלה, אנשי מקצוע רלוונטיים וגם עם התושבים, על-מנת להקשיב לרצונות שלהם.
פוליטיקה של תקווה
"שילמנו מחיר גדול על פוליטיקה קטנה. התרגלנו למעט, מעט מדי. אני כאן כדי להוכיח שאפשר אחרת. אני כאן כדי להשאיר את הילדים שלנו בטבריה", תיאר אביב את הסיבות שהובילו אותו למסע. כמו כן הוא פירט את התוכניות שלו בתחומי החינוך, התעסוקה, טיפוח העיר, חידוש התשתיות, התרבות ובאופן כללי את החזון: "טבריה תהיה קודם כל בית עבור כולנו. אתם התושבים תהיו במרכז, ותקבלו את מה שמגיע לכם! יש לי חלום שיגיע יום ואת המילה 'פוטנציאל' נכניס לדפי ההיסטוריה. אנחנו נגשים את החלום הזה ביחד!"
התחייבות נוספת של אביב במהלך הכנס, שנערך במלון קיסר, הייתה לפוליטיקה של תקווה ולא לקיצוניות מפלגת – מפני שלתפישתו רק פוליטיקה כזו תייצר יציבות שלטונית הכרחית למהפכה שהוא מתכנן לטבריה.
"אני מגיע בחרדת קודש להיות שליח ציבור", סיכם אביב, "הגיל שלי יאפשר לי להיות ער וקשוב לאתגרים ולצרכים של כל אחד ואחת מכם. אני יוצא אתכם למסע של שנים ארוכות, מסע שיתחיל בהגעה שלי ושל שותפיי לכל פינה בעיר כדי להקשיב וללמוד, ויוביל לעשייה והגשמת החלום".

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About רון פלג

Check Also

מר יונה יהב ראש העיר חייפה, ומר חיים כהן יו"ר הפדרדציה היהודית הספרדית בישראל, צילום יח"צ

טקס הרמת הכוסית המסורתי של הבית הספרדי לקראת פסח בנוכחות ראש העיר חיפה

יונה יהב מתחייב: אקרא שכונה בחיפה על-שם ג'ו ביידן ראש העיר החדש-ישן השתתף בטקס הרמת …

ד"ר אורי מלמד∙ו ד"ר יגאל בן שלום, נשיא האגודה לטיפוח חברה ותרבות מורשת יהודי תימן, צילם עדיאל בן שלום

"יהודי כ'ולאן: בין תלות לעצמאות", "חידושים בענייני הפסח בסדורי תימן",

כנס משמעותי בירושלים הציג מגוון מחקרים חדשים בנושא יהדות תימן "יהודי כ'ולאן: בין תלות לעצמאות", …