Breaking News
יו"ר חיים כהן , יו"ר הפדרציה הספרדית. צילום : יוני הללי
יו"ר חיים כהן , יו"ר הפדרציה הספרדית. צילום : יוני הללי

הפדרציה הספרדית העולמית היא אחד הגופים הפעילים ביותר למען אוכלוסיות שונות בישראל, מדי יום. מאז ה-7/10 מקדישה הפדרציה את כל המשאבים, היכולות והאנרגיות לטובת המאמץ המלחמתי – בחזית ובעורף

התגייסות מלאה: כך תורמים הארגונים המרכיבים את הפדרציה הספרדית העולמית למאמץ המלחמתי בעורף ובחזית

פעילויות ייעודיות למפונים, ציוד ראיית לילה ללוחמים, מימון ליצנים רפואיים בבתי החולים, רכישת אמבולנס – אלה רק חלק מהדרכים שבהן מסייעת הפדרציה לאזרחי ישראל מאז ה-7/10 חיים כהן, יו"ר הפדרציה הספרדית העולמית בישראל: "העיניים הבורקות של מי שעזרנו להם הן התמורה הטובה ביותר"

 

הפדרציה הספרדית העולמית היא אחד הגופים הפעילים ביותר למען אוכלוסיות שונות בישראל, מדי יום. מאז ה-7/10 מקדישה הפדרציה את כל המשאבים, היכולות והאנרגיות לטובת המאמץ המלחמתי – בחזית ובעורף.

הפדרציה מורכבת מ-19 ארגונים בישראל ועוד 20 ברחבי העולם, כולם ללא מטרת רווח. כל ארגון מצא את הדרך שלו לתרום לאזרחי ישראל שמתמודדים עם מציאות מורכבת במיוחד. כך למשל ברית יוצאי מרוקו גייסה תרומות ורכשה אמבולנס וציוד החייאה מתקדם במאות אלפי שקלים. דוגמה נוספת לפעילות מבורכת של אחד מארגוני הפדרציה הספרדית העולמית היא מימון ליצנים רפואיים בבתי החולים שם מאושפזים נפגעי המלחמה. כמו כן רכשה הפדרציה פריטים חיוניים ללוחמים: גנרטורים, ביגוד תרמי, ציוד ראיית לילה ועוד.

חיים כהן, יו"ר הפדרציה הספרדית העולמית בישראל, ציין את הפעילות הענפה ב-4 המרכזים הגדולים של ארגוני הפדרציה: זה שבירושלים, זה שבחיפה, וכן מרכז מורשת יהדות בבל ומרכז מורשת יהדות לוב השוכנים באור יהודה. כל 4 המרכזים פתחו את שעריהם, ויותר מכך את הלב, לטובת המפונים. בפרט מוצעות למי שנאלצו לעזוב את הבית פעילויות הפגה מהנות ומשמעותיות.

"אנחנו שמים דגש בעיקר על ילדים ונשים", סיפר כהן בתוכנית הרדיו "באים בטוב" של יוני הללי ושמעון סבג, והוסיף כי צוותי הפדרציה הגיעו לבתי מלון, לקחו את המידות של הילדים ורכשו עבורם מעילים בדיוק בגודל המתאים להם. "העיניים הבורקות של מי שעזרנו להם הן התמורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לבקש לתרומה שלנו".

הארגונים שברחבי העולם נרתמו אף הם למען מדינת ישראל, באמצעות גיוס כספים בהיקף נרחב. בזכות ההיכרויות והקשרים של ראשי הארגונים נאספו סכומי כסף משמעותיים, והם מנותבים לטובת הצרכים השונים בחזית ובעורף, בתיאום עם הרשויות הרלוונטיות.

"כל מי שעושה למען המדינה, בכל דרך, מגיע לו יישר כוח ענק", פרגן חיים כהן למתנדבים ולמתנדבות. הוא הדגיש כי הפדרציה הספרדית העולמית נמנעת מהתייחסויות פוליטיות, והביע תקווה כי גם לאחר המלחמה נשכיל כולנו לשמר את ההסכמות הרחבות ואת המסגרת המאחדת – למען עתיד המדינה.

 

 

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About רון פלג

Check Also

מר יונה יהב ראש העיר חייפה, ומר חיים כהן יו"ר הפדרדציה היהודית הספרדית בישראל, צילום יח"צ

טקס הרמת הכוסית המסורתי של הבית הספרדי לקראת פסח בנוכחות ראש העיר חיפה

יונה יהב מתחייב: אקרא שכונה בחיפה על-שם ג'ו ביידן ראש העיר החדש-ישן השתתף בטקס הרמת …

ד"ר אורי מלמד∙ו ד"ר יגאל בן שלום, נשיא האגודה לטיפוח חברה ותרבות מורשת יהודי תימן, צילם עדיאל בן שלום

"יהודי כ'ולאן: בין תלות לעצמאות", "חידושים בענייני הפסח בסדורי תימן",

כנס משמעותי בירושלים הציג מגוון מחקרים חדשים בנושא יהדות תימן "יהודי כ'ולאן: בין תלות לעצמאות", …