Breaking News
הכניסה לאוונגרד רזידנס
הכניסה לאוונגרד רזידנס

מתחם הדיור המוגן "אוונגרד רזידנס" במרומי הכרמל נרכש על ידי משה מנו באמצעות קבוצת "מנו הולדינגס"

בית ה"דיור המוגן" המפואר והיוקרתי בחיפה בהנהלה חדשה

מתחם הדיור המוגן "אוונגרד רזידנס" במרומי הכרמל נרכש על ידי משה מנו באמצעות קבוצת "מנו הולדינגס"

הרחק מחשיפה תקשורתית ושיווקית, פעל בשנים האחרונות מתחם הדיור המוגן – "אוונגרד רזידנס" ברחוב היינריך היינה. עכשיו עם רכישת המתחם על ידי "מנו הולדינגס" שבבעלות איש העסקים משה מנו, חל מהפך בגישה הניהולית והשיווקית של המקום.

ה"דיור המוגן" הוא פתרון אידיאלי. מדובר פרטי לכל זוג או  בודד, דירה מרווחת ומהודרת מאובזרת כמו בבית. כאשר עובדת היותו "מוגן" הופכת את החיים במקום לקלים יותר.

מחקרים  מגלים שאנשים מבוגרים המתייחסים לזיקנה כאל משהו שלילי, בסופו של דבר חווים יותר בעיות בגיל השלישי ותוחלת החיים שלהם קצרה מאלה שגישתם חיובית יותר כלפי הזיקנה. אנשים בגיל השלישי שיש להם קשרים חברתיים, תעסוקה, מערכות יחסים מאושרות, הרגשתם טובה יותר ותוחלת החיים שלהם גבוהה יותר.

מורן מנו אמר כי " הקומפלקס של "אוונגרד רזידנס" בא לענות על הצורך המתבקש למתחם דיור מוגן יוקרתי ומפואר. דיור מוגן שנותן תחושה של בטחון 24 שעות 7 ימים בשבוע. במיוחד בתקופה זו יש צורך בתחושת בטחון לאנשים המבוגרים, יחד עם חיי קהילה של תרבות וחיי חברה תוססים".

המתחם השוכן ברחוב שקט, בקרבת מרכז הכרמל. כולל מבנה בסגנון "באוהאוס”, ששוחזר ושופץ בעזרת מומחים, בצמוד אליו בשילוב מקסימאלי נבנה בניין חדיש, הכולל 8 קומות (כולל קומת קרקע וקומת גג) וכן 7 קומות תת קרקעיות מתוכן 4 חניה עם 90 מקומות.

הבניין מאובטח 24 שעות ביממה, מה שמעניק לדיירים תחושת בטחון והגנה החשובה בתקופה זו במיוחד. בכניסה ללובי המפואר ניתן לחוש את האווירה החמה, הקהילתית והאלגנטית שעוטפת את הדיירות והדיירים. הצוות אדיב, חייכני ומאיר פנים לכל מבקר.

"חיים טובים" במתחם אחד

הקפיטריה, נותנת הרגשה של מסעדה יוקרתית ,ממנה ניתן לצאת לגינה פסטוראלית וחמימה. לרשות הדיירים פינת קפה משוכללת, ואפשרות ל-3 ארוחות ביום, ברמה מלונאית פלוס. במעלית נגישה, יורדים לבריכה מחוממת ומקורה (כולל מציל), לחדרי כושר, ג'קוזי, חדר מוסיקה, ספרייה, חדרי חוגים (ספורט, ציור ועוד), חדר מוסיקה, פינות ישיבה ואירוח. הכל מעוצב בצורה אסתטית ויוקרתית המשרה אווירה של רוגע ושלווה .

במתחם שהוא "פנינה ארכיטקטונית" כ-100 דירות פאר (דירות פנטהאוז, דירות בגדלים שונים של 2-4 חדרים) שעוצבו בסטנדרט גבוה מאוד, בהקפדה על הפרטים הקטנים שהופכים את הדירות למקומות מפנקים. כל דירה כוללת מיזוג אוויר, מטבח עם אבזור יוקרתי (מקרר, כיירים, תנור, מיקרוגל) מכונת כביסה ומייבש, שירותים וחדר רחצה מפנק      ( מחמם מגבות), ארון בכל דירה, שיש רצפה יוקרתי וחימום תת רצפתי, אינטרנט וחיבור לכבלים, מרפסות מרווחות ואבזרי בטיחות כולל מערכת נוכחות והשכמה.

הדיירים  ב"אוונגרד רזידנס" נהנים משירותי ניקיון הדירה, אחזקה, שירותי רופא, אחות מוסמכת, עובדת סוציאלית, אספקת תרופות, שירתי שח"ל. כמו כן יכולים הדיירות והדיירים להנות משירותי מספרה, פדיקור ומניקור וקוסמטיקה. צוות המקום מסור, אחראי, מיומן ובעל תודעה שירותית מעולה.

מסביב לבניין גן "בוטני", מרהיב עם עצים עתיקים, שטחים ציבוריים ירוקים ובסמוך גן ציבורי (גן שמואל)  עם פינות ישיבה ועוד. מחדרי המתחם, נשקף נוף מרהיב של העיר חיפה וחופי הים שלה.  מקומו של המתחם ברחוב שקט, סמוך לציר מוריה עם נגישות למרכז הכרמל, האודיטוריום של חיפה, מרכזי תרבות, בילוי ופנאי. בנקים, דואר, בתי קפה וגן ציבורי מטופח.

המתחם היוקרתי, נרכש  כאמור על ידי משה מנו, הבעלים של קבוצת "מנו הולדינגס" במסגרת הרחבת השקעותיו בתחומים נוספים מעבר לענפי הספנות, הנדל"ן, המלונאות , ההי-טק ועוד.

 כאן גרים ב"כיף"…

באחת מדירות הגן, נמצאת דירתם המדהימה, של בני הזוג פרופ'  אברהם הרשקו, חתן פרס נובל  ויהודית הרשקו. הדירה שמעוצבת להפליא, מוקפת גינה מטופחת שבה משקיע פרופ' הרשקו את שעות הפנאי שלו. רעייתו יהודית, יו"ר ועד הדיירים במקום, דואגת  למלא את בקשות הדיירים והדיירות בתחומים שונים, בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת המקום. "טוב לנו  מאוד כאן" אומרת יהודית ומגלה שגם שכנתה למקום מגוריהם הקודם עברה ל"אוונגרד רזידנס" .

בדירה בקומה גבוהה מתגורר פרופ' זאב עזרא מהטכניון שסיפר על לבטיו הקשים לפני שעזב את הווילה שלו בשכונת דניה ועבר ל"אוונגרד רזידנס" ומאז לדבריו הוא לא מתחרט לרגע על השינוי שעשה וההסתגלות המהירה למקום החדש.

דירה מקסימה נוספת היא של רותי גנץ, אלמנתו של שמואל גנץ,  מי שהיה מנכ"ל עיריית חיפה ונפטר לאחרונה. הדירה והנוף שנשקף ממנה, העיצוב הפנימי הייחודי, מרשימים ביותר.

וכמו שאומרים בצוות הניהול של המקום " אין טוב ממראה עיניים ולכן חשוב להגיע, לראות, לחוות ולהתרשם".

אוונגרד רזידנס  https://av-re.co.il  

חדשות יומיות | מזג האויר בישראל
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנטפתרונות דיגיטל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | קידום אורגני בגוגל

About רון פלג

Check Also

מר יונה יהב ראש העיר חייפה, ומר חיים כהן יו"ר הפדרדציה היהודית הספרדית בישראל, צילום יח"צ

טקס הרמת הכוסית המסורתי של הבית הספרדי לקראת פסח בנוכחות ראש העיר חיפה

יונה יהב מתחייב: אקרא שכונה בחיפה על-שם ג'ו ביידן ראש העיר החדש-ישן השתתף בטקס הרמת …

ד"ר אורי מלמד∙ו ד"ר יגאל בן שלום, נשיא האגודה לטיפוח חברה ותרבות מורשת יהודי תימן, צילם עדיאל בן שלום

"יהודי כ'ולאן: בין תלות לעצמאות", "חידושים בענייני הפסח בסדורי תימן",

כנס משמעותי בירושלים הציג מגוון מחקרים חדשים בנושא יהדות תימן "יהודי כ'ולאן: בין תלות לעצמאות", …